  • 1. Data: 2018-12-11 19:59:53
    Temat: Długi a niekaralnosc
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jak długi przekładaja sie na mozliwosc ukarania delikwenta.
    Jest sobie człowieczek, ktory zmienia prace co około 3-4 miesiace,
    kradnie ile popadnie (ale madrze tak ze samej kradziezy jeszcz nikt mu
    nie przypisał), jest zwalniany i szuka nastepnej pracy cały czas
    dysponujac tzw zaswaidczeniem o niekaralnosci ktore pracodawcy czesto
    wymagaja przy przyjeciu do pracy.

    Ma mnostwo długów, komornicy w kazdej nowej pracy po tych 3-4 miesiacach
    zgłaszaja sie hurtowo (długi ponad 200k) ale wtedy jest juz "po ptokach".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 2. Data: 2018-12-13 11:01:51
    Temat: Re: Długi a niekaralnosc
    Od: "n" <...@...e>

    To kradnie czy nie kradnie?

    -----

  • 3. Data: 2018-12-13 12:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik n ...@...e ...

    > To kradnie czy nie kradnie?

    Czy twoim zdaniem jeżeli ukradłes sasiadowi rower ale nikt cie nie złapał
    i nie zostałes ukarany to oznacza ze tak naprawde tego roweru nie
    ukradłes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 4. Data: 2018-12-13 20:45:57
    Od: b...@g...com

    W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 19:59:55 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > zgłaszaja sie hurtowo (długi ponad 200k) ale wtedy jest juz "po ptokach".

    Dobre, ale trza wiedzieć kiedy rzucić robotę.
    Lepszy manewr był jak policaj (były i sprytny) sprzedawał kilkukrotnie
    pewną nieruchomość, a że miał papiery "jestem upośledzony umysłowo"
    to mógł brać kaskę od kupca po czym umowę unieważnić:)
    Kupiec zostawał z chu w ręku, a policaj z kaską:)

    Jeden z lepszych geszeftów o jakim słyszałem:)

  • 5. Data: 2018-12-13 21:40:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    >Jak długi przekładaja sie na mozliwosc ukarania delikwenta.

    Kiepsko.
    Za dlugi u nas jeszcze sie nie idzie do wiezienia, ale wyłudzenie
    pożyczki bez zamiaru splaty - mozna.
    Ale jesli nikt mu wczesniej nie zarzucil, to teraz bedzie trudno.

> [...]
    >mu
    >nie przypisał), jest zwalniany i szuka nastepnej pracy cały czas

    to coz on tak kradnie ?
    Komputery, narzedzia ?

> [...]

    >miesiacach
    >zgłaszaja sie hurtowo (długi ponad 200k) ale wtedy jest juz "po

    Jakos musi zyc. Bankructwo konsumenckie powinien oglosic ?

    Swoja droga ... a skad ci komornicy wiedza - sprawdzaja w US/ZUS ?

    J.

  • 6. Data: 2018-12-13 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > to coz on tak kradnie ?
    > Komputery, narzedzia ?

    A ma to jakies znaczenie? Ogolnie - to co mozna sprzedac, to do czego
    wszyscy maja dostep, to co nie lezy pod kamerami, to co mozna...

    > Jakos musi zyc. Bankructwo konsumenckie powinien oglosic ?
    >
    > Swoja droga ... a skad ci komornicy wiedza - sprawdzaja w US/ZUS ?

    Mysle ze sprawdzaja w ZUS bo tam jest najszybsza informacja.
    Bo w US to niby skad? Dopiero po zakonczeniu roku by wyszło przy pit-
    11...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 7. Data: 2018-12-13 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik b...@g...com ...

    > Dobre, ale trza wiedzieć kiedy rzucić robotę.

    Wyglada ze ma to opanowane do perfekcji...
    Ostatnie 2 miejsca to było jakies 2 tygodnie przed tym jak wszystko sie
    wydało (w sensie te kradzieze) ale moze rzeczywiscie bardziej chodzi o
    skutecznosc komorników a kwestia kradziezy to przypadek i odrobina
    szczescia.

> [...]
    > unieważnić:) Kupiec zostawał z chu w ręku, a policaj z kaską:)
    >
    > Jeden z lepszych geszeftów o jakim słyszałem:)

    Super...

    Ale pierwotne pytanie pozostaje w mocy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 8. Data: 2018-12-14 09:26:40

    Jak nie idzie, jak idzie.
    Spróbuj być zadłużonym ojcem za alimenty (o matkach w więzieniach jakoś nie trąbią
    przy 100% feminizacji wydziałów rodzinnych).

    -----