  • 1. Data: 2018-12-12 10:50:17
    Temat: nowe wideło
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Jest kolejne wideło Sekielskiego. Tym razem rozmawia z kapelanem
    więziennictwa, a szeroka publiczność może podziwiać nie tylko język tego
    Sługi Bożego, ale i wyrobić sobie zdanie, jak KK Polsce każdego dnia walczy
    z pedofilią.
    https://www.youtube.com/watch?v=m1oOiCAPB_A

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2018-12-13 09:20:38
    Temat: Re: nowe wideło
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-12-12, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:
> [...]
    > Sługi Bożego, ale i wyrobić sobie zdanie, jak KK Polsce każdego dnia walczy

    Stawia na wyższość prawa świeckiego. Spoko gość.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2018-12-13 09:44:22
    Temat: Re: nowe wideło [Sekielski oskarżą KRK i PROKURATURĘ?]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Stawia na wyższość prawa świeckiego. Spoko gość.

    A czy na świeckie prawo to można liczyć? ;-)
    Fuj *prokuratura* po postawieniu zarzutów "niebezpiecznemu pedofilowi"
    *spierdoliła* ustanowienie właściwych/należytych środków zapobiegawczych?
    Bezkompromisowy Sekielski pojechał "po nazwisku" prokuratora?

    Z mojego punktu widzenia KRK _minimum_ przyzwoitości zachował.
    Jak za mało to jakoś "zapłaci". IMHO Zarzutu popełnienia
    "wielkiego błędu" (po postawieniu zarzutów) przez KRK/biskupa bez
    oskarżania także prokuratury/prokuratora nie da się _prosto_ postawić.

    <ironia> Skoro Polański ma w USA "sprawę w toku" to kto odpowiada za
    dopuszczanie do niego nieletnich aktorek? </ironia>

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2018-12-13 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    <rzyg>

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"