    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W Europie kary śmierci nie wymierzają sądy
    Date: Fri, 14 Dec 2018 15:30:00 +0100 (CET)

    <1...@4...144604.invalid> (Tom N) pisze:
    > A. Filip w
    > <news:anfi+p2xev0f8zf-icd4@wp.eu>:
    >
    > Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tym!
    >
    >> https://www.reuters.com/article/us-france-security-m
    inister/french-interior-minister-confirms-death-of-s
    uspected-strasbourg-shooter-idUSKBN1OC2X9

    > Bałeś się, że ciąg dalszy artykułu twój idiotyczny temat zbije w
    > milisekundę?
    >
    > "He said three police officers had stumbled across a man they believed to be
    > Cherif Chekatt in the street and went to arrest him. He turned to fire on
    > them and they shot and killed him."
    >
    > Jesteś IDIOTĄ

    Czy to jest prawdą że zabicie było _wystarczająco_ uzasadnione
    okolicznościami? Chyba+ tak ale z pewnością nie na pewno.
    Ja odniosłem dziwne wrażenie że sprawcy podobnych czynów
    "intrygująco często" nie przeżywają próby aresztowania
    we Francji i Niemczech. Nie to co w Norwegii gdzie nawet
    Breivika wzięli żywcem.

    Nie masz aż takich (wielkich) wątpliwości jak ja? Masz inną opinię.
    Nie masz zupełnie jakichkolwiek wątpliwości? Wtedy dla mnie to ty
    jesteś beznadziejnym idiotą.

    "Wierz i sprawdzaj" (Dowieriaj no prowieriaj).

    --
    A. Filip