    From: "pieknylolo83" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uzycie broni palnej
    Date: 18 Mar 2007 05:38:47 -0700
    <et9kb0$gec$1@news.onet.pl> <et9ou0$eqa$1@inews.gazeta.pl>
    <et9qu2$8e8$2@news.onet.pl> <eta35g$hmk$1@inews.gazeta.pl>
    <eta544$uf7$1@news.onet.pl> <etavho$9b2$1@opal.futuro.pl>
    <etb3hn$koo$1@news.onet.pl> <etb73b$rt8$1@opal.futuro.pl>
    <etbgn7$2nn$1@news.onet.pl> <etbidj$ls2$1@opal.futuro.pl>
    <etbins$9ph$1@news.onet.pl> <etbj7m$nm1$1@opal.futuro.pl>
    <s...@m...pkpik.pl>
    <ete3dv$3sq$1@inews.gazeta.pl> <ete3tn$5ll$1@opal.futuro.pl>
    <ete4ld$afj$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@e...googlegroups.com>
    <etj2vi$spj$1@inews.gazeta.pl>

    On 18 Mar, 11:06, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    > alez to ni stoi w sprzecznosci z tym voc napisalem :)
    To fakt nie stoi. Jednak pominąłeś 2 szczegóły zamach na zdrowie i
    wolność, w tych przypadkach tez mozna strzelac.

    > Antek nie, ale Ziobro pewnie cos znajdzie a jak nie znadjzie to
    > 'utworzy'. Tak mi cos po kosciach chodzi.

    hehehe Pewnie jakis układ.
    Odnosnie Ziobry facet niektore pomysly ma dobre ale szlag czlowieka
    trafia bo nawet nie probuje stworzyc wrazenia apolitycznego
    prokuratora generalnego. JEst to dla mnie bardzo przykre.

    Kiedys ogladalem wywiad z Kaczmarkiem jak jeszcze byl prokuratorem
    krajowym i opowiadal o swoim szefie, ministrze Ziobro. Normalnie jak
    ruscy generałowie o Stalinie.... strasznie to wyglądało.