  • 1. Data: 2005-06-05 17:39:59
    Temat: Pozew Cywilny - odzyskanie kwoty 550 zl - koszta
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Jakie byly by koszta procesy cywilnego (chodzi o odzyskanie 550 zl)? Nie
    interesuja mnie same oplaty sadowe, ale koszty radcy prawnego itp.

    Pozew przygotowac moge sam (archiwum grupy i google). Jednak juz w samym
    sadzie na rozprawie bede mial problem (nigdy nie bylem w takiej sytuacji).
    Mozecie mi powiedziec jakie sa mniej wiecej koszta pelnomocnika (radcy
    prawnego)?
    Czy w przypadku wygrania procesu zostana mi zwrocone wszystkie koszta
    realne, czy moze jest to rozliczane wg jakiegos ryczltu?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2005-06-07 21:47:56
    Temat: Re: Pozew Cywilny - odzyskanie kwoty 550 zl - koszta
    Od: "Krystyna Borek" <k...@h...waw.pl>

    Rafal M wrote:
> [...]
    > Czy w przypadku wygrania procesu zostana mi zwrocone wszystkie koszta
    > realne, czy moze jest to rozliczane wg jakiegos ryczltu?

    Wynagrodzenie radcy/ adwokata - 180 zł
    Opłata skarbowa od pełnomocnictwa - 15 zł
    Cały wpis stosunkowy - 44 zł.
    Wszystkie powyższe wydatki mogą zostać zasądzone od przeciwnika w przypadku
    wygrania procesu (art. 98 kpc).

    --
    Pozdrawiam,
    Krystyna Borek