    From: Grzegorz Spergel <s...@U...vectranet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ustawa o psach agresywnych.
    Date: Sun, 5 Jun 2005 21:13:14 +0200

    Witajcie:)
    Bardzo mnie martwia, denerwuja posuniecia naszych politykow, chodzi mi o ta
    przekleta ustawe o psach agresywnych rasach. Ktora nic nie rozwiarze a
    wrecz peciwnie sprawi wiele zlego zarowno psom jak i wlascicielom ktorzy
    odpowiedzialnie zajmuja sie psami.
    Z tego co slyszalem ustawa czeka jeszcze na podpis prezydenta, mam nadzieje
    ze ja nie podpisze ale jak tak to czy jest mozliwosc jej zaskarzenia?
    Najbardziej niepokoi mnie fakt rozszezena tej listy na inne psy np owczarki
    niemieckie:(. Czy takie nierowne traktowanie wlacicieli psow obojetnie
    jakich ras jest zgodne z prawem? czy ktos moze sobie od tak ustalic na
    jakie psy mozna miec pozwolenie badania OC a na jakie nie?
    Czytalem na jednym portalu ze jesli ktos nie przejdzie np badania
    psychologicznego musi oddac psa albo zostanie mu on odebrany. Przeciez taka
    osoba psychicznie chora jest dyskryminowana w tym przypadku.
    Prosze o Wasza prawna opinie na moje pytania.
    pozdrawiam Grxesiek