  • 11. Data: 2005-06-05 22:38:29
    Temat: Re: Ustawa o psach agresywnych.
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

    news:d7vtd4$aco$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A mnie bardziej denerwują tysiące debili próbujacych codziennie mnie
    > zabić przy uzyciu niebezpiecznego przyrządu zwanego samochodem. I co?
    > Mam żądać ogólnopolskich badań psychiatrycznych oraz tego, żeby tych,
    > ktorzy nie przejdą tego testu humanitarnie uśpić?

    Myślę, że z tym uśpieniem - to było troszeczkę niesmaczne...

    Zgadzam się, że są kierowcy, którzy nie powinni mieć prawa jazdy. Ale nie
    wszyscy prawo jazdy dostają, a poza tym niektórzy je tracą zanim będzie za
    późno...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 12. Data: 2005-06-05 22:51:10
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciej Ślużyński napisał(a):

    > Myślę, że z tym uśpieniem - to było troszeczkę niesmaczne...

    Tylko dlaczego przedpisca całą swoją agresję wyładowywuje na psach i ich
    właścicielach? Statystycznie rzecz biorąc psy, nawet te zaszczute przez
    właścicieli-debili powodują dużo mniej zagrożen niz kierowcy. Idąc w
    strone absurdu powinno się zakazać posiadania szklanych butelek, bo z
    każdej butelki można tulipanka zrobić i komus gardło poderżnąć.

    > Zgadzam się, że są kierowcy, którzy nie powinni mieć prawa jazdy. Ale nie
    > wszyscy prawo jazdy dostają, a poza tym niektórzy je tracą zanim będzie za
    > późno...

    Za mało....

    M.

  • 13. Data: 2005-06-06 00:35:43
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

> [...]
    > strone absurdu powinno się zakazać posiadania szklanych butelek, bo z
    > każdej butelki można tulipanka zrobić i komus gardło poderżnąć.

    Po prostu nasi politycy są przekonani, że kwestię agresywnych psów i ich
    właścicieli można rozwiązać ustawą :-(

  • 14. Data: 2005-06-06 14:16:32
    Od: Grzegorz Spergel <s...@U...vectranet.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Dwa pytania:
    > - czy zbierasz gowna po swoich psach ?
    Nie musze zbierac bo moj pies jest na tyle wychowany ze nie zalatwia sie w
    miejsach gdzie sa ludzie. Jesli psa sie nauczy od poczatku to napewno
    problem zalatwiania sie na chodnikach nie bedzie istnial.

    > - Czy znasz slownik jezyka polskiego ?
    Przepraszam ze robie bledy, pewnie nie jestem az tak wyksztalcony co Ty.
    Jesli kogos raza moje bledy ortograficzne to przepraszam.
    Pozdrawiam Grzesiek

  • 15. Data: 2005-06-07 10:10:30
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie musze zbierac bo moj pies jest na tyle wychowany ze nie zalatwia sie w
    > miejsach gdzie sa ludzie. Jesli psa sie nauczy od poczatku to napewno
    > problem zalatwiania sie na chodnikach nie bedzie istnial.

    Nie ma wychowanych psow, psu jak sie zechce to robi pod siebie tam gdzie
    stoi. Pies nie odroznia miejsca gdzie sa ludzie od miejsca gdzie ich nie
    ma - fikcję jakas tutaj opowiadasz. A jesli juz ... to najwyzej nie robi
    na asfalt, tylko na trawe ... wowczas mozna nawet uznac ze jest
    dystyngowany ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2005-06-07 14:03:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KrzysiekPP wrote:

> [...]
    > ma - fikcję jakas tutaj opowiadasz. A jesli juz ... to najwyzej nie robi
    > na asfalt, tylko na trawe ... wowczas mozna nawet uznac ze jest

    I oto kolejny argument za wyższością kotów nad psami :)

    Np. moja kicia wychodzi na zewnątrz, ale jak chce skorzystać z kibelka,
    to leci do domu do swojej kuwetki ;)

  • 17. Data: 2005-06-07 15:13:21
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    > I oto kolejny argument za wyższością kotów nad psami :)

    Hmm.. a czy jest w Polsce prawo o kotach agresywnych? Bo ja bym chcial sobie
    kupic serwala, na przyklad ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 18. Data: 2005-06-07 16:15:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tiger wrote:

    > Hmm.. a czy jest w Polsce prawo o kotach agresywnych? Bo ja bym chcial sobie
    > kupic serwala, na przyklad ;-)
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    A dlaczego nie tygryska, hmm? ;)

  • 19. Data: 2005-06-07 16:16:55
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Hmm.. a czy jest w Polsce prawo o kotach agresywnych? Bo ja bym chcial
    > sobie
    > kupic serwala, na przyklad ;-)

    Obrót zwierzetami chronionymi jest w Polsce zakazany osobom fizycznym.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 20. Data: 2005-06-07 16:50:07
    Od: "madu" <d...@a...pl>

    Grzegorz Spergel wrote:

    > Nie musze zbierac bo moj pies jest na tyle wychowany ze nie zalatwia
    > sie w miejsach gdzie sa ludzie. Jesli psa sie nauczy od poczatku to
    > napewno problem zalatwiania sie na chodnikach nie bedzie istnial.

    Czyli na trawnik? Czy moze czeka i zalatwia potrzeby w domu?
    Przypomina mi sie scena z dnia swira.

    pzdr
    MaDu