  • 21. Data: 2013-04-15 08:06:53
    Temat: Re: Urzędy skarbowe zajmują renty-emerytury za nie płacenie Abo. RTV
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:kkdpj5$5al$1@node1.news.atman.pl...

    > No skoro są, to pewnie podasz mi link do nich, żebym mógł zweryfikować,
    > hmm?

    Jest na to ze 30 mln świadków. W archiwum tv są wywiady z politykami w
    latach 2006-2008, gdyby je przeszukać to jest co najmniej kilka wywiadów z
    Tuskiem mówiących o niepłaceniu abonamentu RTV. Ja tego szukać nie będę, to
    praca na kilka miesięcy za którą trzeba by zapłacić.

    pozdr

  • 22. Data: 2013-04-15 08:41:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2013 08:06, Danusia pisze:

    > Jest na to ze 30 mln ?wiadków. W archiwum tv s? wywiady z politykami w
    > latach 2006-2008, gdyby je przeszukaae to jest co najmniej kilka wywiadów z
    > Tuskiem mówi?cych o niep?aceniu abonamentu RTV. Ja tego szukaae nie bede, to
    > praca na kilka miesiecy za któr? trzeba by zap?aciae.

    Napisz to jeszcze raz, z poprawnym kodowaniem.

    Widzę jakiś bełkot o 30 milionach świadków, ale nikt ze znajomych nie da
    głowy, co konkretnie mówił, ale stawiają raczej na zapowiedź zniesienia
    a nie nawoływanie do niepłacenia.

    Jeśli nie podasz konkretnego miejsca archiwum, będę zakładał, że kłamiesz.

  • 23. Data: 2013-04-15 09:03:31
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-15 08:41, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > a nie nawoływanie do niepłacenia.
    >
    > Jeśli nie podasz konkretnego miejsca archiwum, będę zakładał, że kłamiesz.

    Pewnie że do zniesienia.
    Ale biorąc pod uwagę stan prawny wskazówka była jasna. "Zniesiemy,
    zrobimy porządek bo _haraczy_ nie powinno się płacić" Tak wiem. nie
    powiedział wprost "nie płaćcie" użył tylko dosadnego słowa _haracz_ tak
    sobie przypadkiem :-)

    http://www.fakt.pl/Premier-Koniec-z-abonamentem,arty
    kuly,165122,1.html
    http://biznes.interia.pl/media/news/polski-premier-c
    hce-zrezygnowac-z-abonamentu-rtv,1813260,5058
    Wiem... pismaki kłamią i wkładają kalumnie w usta "słońca" naszego :-)
    Każdy kto cokolwiek się interesuje dostał jasny przekaz że zlikwidują a
    jeszcze premier się odcinał od używania do ściągania US.

    Tak oczywiście. Naród głupi, nie pojął geniuszu, sam jest sobie winien :-)

  • 24. Data: 2013-04-15 09:09:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.04.2013 09:03, z pisze:

    > Wiem... pismaki kłamią i wkładają kalumnie w usta "słońca" naszego :-)

    Kalumnie? W podanych przez ciebie artykułach jest tylko informacja, że
    on sam tego "abonamentu" nie lubi i chce go zlikwidować.

    Czyli tak jak ja słyszałem. Czyli "Danusia" kłamała.

    > Każdy kto cokolwiek się interesuje dostał jasny przekaz że zlikwidują a
    > jeszcze premier się odcinał od używania do ściągania US.

    On się odciąż może bo to nie leży w jego kompetencji - całą procedurą
    zajmują się inne osoby.

    > Tak oczywiście. Naród głupi, nie pojął geniuszu, sam jest sobie winien :-)

    Żeby tylko ten jeden naród...

  • 25. Data: 2013-04-15 11:48:06
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-15 09:09, Andrzej Lawa pisze:
    > Kalumnie? W podanych przez ciebie artykułach jest tylko informacja, że
    > on sam tego "abonamentu" nie lubi i chce go zlikwidować.
    >
    > Czyli tak jak ja słyszałem. Czyli "Danusia" kłamała.

    Nie udaj, że nie _doczytałeś-zrozumiałeś_ moje postu. Nie upośledzaj
    swojej inteligencji :-) Czasem trzeba jeszcze ogarnąć kontekst, sytuację...

    Generalnie naród dostał info że "abo to _haracz_", że "tak nie może
    być", "za kilka tygodni zrobimy z tym porządek", że "US nie dostały
    polecenia do akcji"
    A głupi naród przecież wierzy swojemu premierowi :-)

  • 26. Data: 2013-04-16 08:25:42
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Danusia nie kłamała. Wypowiedzi Tuska na ten temat było wiele przez ponad 3
    lata. Były i takie że chcemy zmienić prawo i nie będzie abonamentu jak i
    takie żeby abonamentu nie płacić. A że było to dość dawno temu to umysł
    pamięta to co chce pamiętać.

    pozdr

  • 27. Data: 2013-04-16 08:36:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.04.2013 08:25, Danusia pisze:
    [ciach śmieci]

    Naucz się wreszcie poprawnie kodować, bo tego syfu co produkujesz to nie
    chce mi się odszyfrowywać.

  • 28. Data: 2013-04-16 08:44:04
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-04-16 08:36, Andrzej Lawa pisze:
    > Naucz się wreszcie poprawnie kodować, bo tego syfu co produkujesz to nie
    > chce mi się odszyfrowywać.

    ojtam ojtam. Zainstaluj sobie jakiś badziewny darmowy program jak TB i
    będziesz zadowolony. U mnie wszystko ładnie.
    "Literysta" prawa się przyczepił :-)

  • 29. Data: 2013-04-16 08:48:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-16 08:44, z pisze:

    > ojtam ojtam. Zainstaluj sobie jakiś badziewny darmowy program jak TB i
    > będziesz zadowolony. U mnie wszystko ładnie.
    > "Literysta" prawa się przyczepił :-)

    Faktycznie zabawne, widzę posty normalnie, a Andrzej zawsze się rzuca,
    że złe kodowanie, że niezawijane itp. Ewidentnie nie umie się
    przystosować do środowiska :)

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2013-04-16 09:00:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.04.2013 08:48, Liwiusz pisze:

    > Faktycznie zabawne, widzę posty normalnie, a Andrzej zawsze się rzuca,
    > że złe kodowanie, że niezawijane itp. Ewidentnie nie umie się
    > przystosować do środowiska :)

    Wymogi techniczne są wyraźne określone i to, że tobie przypadkiem działa
    poprawnie wynika wyłącznie z tego, że przypadkiem masz takie same
    ustawienia domyślne jakich tamta dziumdzia używa bez oznaczania.

    Ktoś przyjdzie z innym kodowaniem bez jego oznaczania i też będziesz
    miał syf.