  • 21. Data: 2013-09-23 12:42:52
    Temat: Re: Ulgi ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Uprawnienie do prowadzenia DG za granicą w umowy akcesoryjnej do UE
    > pewnie. Nie czytałem, ale obstawiam dwa piwa, że tam jest wpisane
    > kryterium zgodności "właściwości miejscowej" kraju zamieszkania.
    > Z kolei tylko owa umowa (o .ue) jest podstawą do prawa prowadzenia
    > DG za granicą.
    > Być może jakby chodziło o USA o jakiś myk byłoby łatwiej :)
    > (ale nie wiem)

    Może tak jest. Wypadałoby, aby Wojciech coś napisał, a nie powoływał się
    w tej kwestii na naszą przaśną ustawę :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2013-09-23 12:45:55
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    A jak chce pierdnąc bedac za granica to musze miec pozwolenie na pismie
    tez ?

  • 23. Data: 2013-09-23 12:48:07
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Ba, trafiony.
    > Kukułka akuratnie pasuje do problemu wynajmu mieszkań.
    > Państwo docenia problem konieczności zapewnienia lokali socjalnych,
    > ale ryzyko i koszty stara się jak może przerzucić na
    > właścicieli/wynajmujących.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    To na chuj nam w ogole tzw Panstwo ? Codziennie płace podatki i to
    niemałe ukryte w mleku chlebie i innych pierdołach i co mam w zamian ?

  • 24. Data: 2013-09-23 13:08:23
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-23 12:48, LeonKame pisze:

    > To na chuj nam w ogole tzw Panstwo ? Codziennie płace podatki i to
    > niemałe ukryte w mleku chlebie i innych pierdołach i co mam w zamian ?

    Chuja.
    A myślałeś - że co?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 25. Data: 2013-09-23 13:43:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-23, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > A co ma nasza ustawa do rejestracji DG za granicą?:)

    No to przypomnij z ustawy (dajmy na to brytyjskiej) jakie dane musi podać
    przedsiębiorca rejestrujący DG. Akurat w tym zakresie, z tego co czytałem dotychczas,

    ustawy są dość zbieżne. A w szczególności jeśli chce płacić wszystkie podatki na
    terenie kraju, to musi być rezydentem tegoż.

    Zresztą to chyba jest istota działalności gospodarczej osoby fizycznej, prawda?
    Oczywiście nie ma przeszkód by powoływać osoby prawne, czyli np. Ltd., ale
    to nie o tym mowa.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl