  • 1. Data: 2013-09-20 17:47:27
    Temat: user z facebooka
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    Witam,
    Coś mnie podkusiło i parę razy zajrzałam na swoje konto na facebooku.
    Przedtem facebooka miałam w filtrze, bo mi to to "lubie to, lubię to" i
    wszędzie się pchało działało na nerwy.
    Teraz za mało komuś tam z tego facebooka było moich danych osobowych,
    liczyli, że im podam wszystko jak na tacy to się zemścili i nie mogę na
    to swoje konto PL wejść.
    Najpierw mi przysłali kod dostępu, który im nie pasował, bo nieprawdziwy
    rzekomo, potem napisali i podali linka, żebym zmienila hasło. Hasło
    zmieniłam i też nie moge wejść. Zażyczyli sobie (automat), żebym wpisała
    swój numer telefonu. Nie uśmiechało mi się to, ale, zeby sprawę
    zakończyć, a przedtem wejść na konto wpisałam swój numer telefonu. I tak
    parę razy SMS-y z haslem na facebooka nie przychodziły.
    Napisałam w odpowiedzi na jednego maila, że wyludzili mój numer telefonu
    i mi tego hasla nie przysłali. Pewnie jakby przyslali to tez mogłoby być
    fałszywe.
    Nie dość, że nic nie zrobili to jeszcze teraz sobie zażyczyli mojego
    dowodu osobistego. Napisałam temu panu, że dowód osobisty to ja mogę
    pokazac w banku - jak coś załatwiam. Dość szpiegowania ludzi i
    wyciągania danych osobowych.

    Poniżej wklejam parametry tego pana z facebooka i to co mi napisał:

    Witaj,

    Nie możemy przyznać Ci dostępu do tego konta ani podjąć wobec niego
    żadnych innych działań, ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie uznawanego
    dowodu tożsamości, którego dane byłyby zgodne z danymi zapisanymi na
    koncie.

    Przypominamy, że nie będziemy mogli udzielić Ci pomocy, jeśli nie
    załączysz do odpowiedzi dowodu tożsamości w akceptowanej przez nas formie.

    Dziękujemy,

    Tymon
    User Operations
    FacebookSearch results

    % This is the RIPE Database query service.
    % The objects are in RPSL format.
    %
    % The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
    % See http://www.ripe.net/db/support/db-terms-conditions.p
    df

    % Note: this output has been filtered.
    % To receive output for a database update, use the "-B" flag.

    % Information related to '0.0.0.0 - 255.255.255.255'

    inetnum: 0.0.0.0 - 255.255.255.255
    netname: IANA-BLK
    descr: The whole IPv4 address space
    country: EU #Country field is actually all countries in the world
    and not just EU countries
    org: ORG-IANA1-RIPE
    admin-c: IANA1-RIPE
    tech-c: IANA1-RIPE
    status: ALLOCATED UNSPECIFIED
    remarks: This object represents all IPv4 addresses.
    remarks: If you see this object as a result of a single IP query, it
    remarks: means that the IP address you are querying is not managed by
    remarks: the RIPE NCC but by one of the other five RIRs. It might
    remarks: also be an address that has been reserved by the IETF as
    part
    remarks: of a protocol or test range.
    remarks: You can find the whois server to query, or the
    remarks: IANA registry to query on this web page:
    remarks:
    http://www.iana.org/assignments/ipv4-address-space/i
    pv4-address-space.xml
    mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
    mnt-lower: RIPE-NCC-HM-MNT
    mnt-routes: RIPE-NCC-RPSL-MNT
    source: RIPE #Filtered

    Update
    organisation: ORG-IANA1-RIPE
    org-name: Internet Assigned Numbers Authority
    org-type: IANA
    address: see http://www.iana.org
    remarks: The IANA allocates IP addresses and AS number blocks to RIRs
    remarks: see http://www.iana.org/numbers
    admin-c: IANA1-RIPE
    tech-c: IANA1-RIPE
    mnt-ref: RIPE-NCC-HM-MNT
    mnt-by: RIPE-NCC-HM-MNT
    source: RIPE #Filtered
    role: Internet Assigned Numbers Authority
    address: see http://www.iana.org.
    admin-c: IANA1-RIPE
    tech-c: IANA1-RIPE
    nic-hdl: IANA1-RIPE
    remarks: For more information on IANA services
    remarks: go to IANA web site at http://www.iana.org.
    mnt-by: RIPE-NCC-MNT
    source: RIPE #Filtered

    % This query was served by the RIPE Database Query Service version
    1.68.1 (WHOIS2)

    --
    animka

  • 2. Data: 2013-09-20 18:11:27
    Temat: Re: user z facebooka
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...peru>

    Dnia 2013-09-20 17:47, Użytkownik - animka napisał::
    > Witam,
    > Coś mnie podkusiło i parę razy zajrzałam na swoje konto na facebooku.

    Łomatko... zapowiada się ciekawie. Lodówka, chipsy, piwo...

> [...]
    > żadnych innych działań, ponieważ nie otrzymaliśmy od Ciebie uznawanego
    > dowodu tożsamości, którego dane byłyby zgodne z danymi zapisanymi na

    Następne będzie pytanie o pin i cvs do karty. :-)))

    > User Operations
    > FacebookSearch results
    >
    > % This is the RIPE Database query service.
    /ciabach!/

    No to goście z RIPE i z IANA nie powinni dzisiejszej nocy spać
    spokojnie. Ja bym nie spał. :-D
    --
    http://www.youtube.com/watch?v=joujh2jLL1A

  • 3. Data: 2013-09-20 20:25:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-20 18:11, Maurycy Poszepszyński pisze:
    > Łomatko... zapowiada się ciekawie. Lodówka, chipsy, piwo...

    No to jedziemy :-)

    Nie znam się na tym czymś na "f" kiedyś założyłem sobie lewe bo trzeba
    było kogoś "inwigilować-prześwietlić" :-)
    Ostatnio niedbale gdzieś w to cho... wyskakujące f kliknąłem i
    wyskoczyło logowanie i też nie dało rady i wołało o tel. Odpuściłem
    sobie. Serio wołają o dowód? Może tylko od Animki? :-)

  • 4. Data: 2013-09-20 20:38:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:
    > No to jedziemy :-)

    Może lepiej nie.
    Właśnie f zaproponowało mi podanie mojego hasła do konta pocztowego w
    celu dodatnia kontaktów. Chyba ich po... :-)

  • 5. Data: 2013-09-20 20:57:10
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:

    > Może lepiej nie.
    > Właśnie f zaproponowało mi podanie mojego hasła do konta pocztowego w
    > celu dodatnia kontaktów. Chyba ich po... :-)

    No co Ty?
    Przecież to poważna firma! I (chyba?) zapewniają, że nie będą
    przechowywać Twojego hasła, ani go nie wykorzystają do ściągnięcia
    Twojej poczty...
    Nie ufasz Zuckerbegowi? Jak możesz?! Wstydź się.

    ... a wracając do pierwotnego postu animki - to chyba zamierzona
    rozpałka do flejma ;)
    Przecież:
    "przysłali kod dostępu, który im nie pasował, bo nieprawdziwy rzekomo,
    potem napisali i podali linka, żebym zmienila hasło"
    - czyli podał(a) na fake-stronie swoje stare (dobre) hasło (żeby je
    zmienić). A dalej, to już wiadomo...
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-09-20 21:10:59
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:

    > Może lepiej nie.
    > Właśnie f zaproponowało mi podanie mojego hasła do konta pocztowego w
    > celu dodatnia kontaktów. Chyba ich po... :-)

    Przecież to standard w tych wszystkich śmiesznych portalikach, a
    myślenie nie jest mocną stroną userów. Raz po raz dostaję powiadomienia
    od ludzi, których na oczy nie widziałam albo nawet wcale nie kojarzę, że
    chcą mnie dodać do znajomych w jakimś Badoo czy innym wynalazku. A potem
    się okazuje, że to np. sprzedawca ze znanego portalu aukcyjnego sprzed
    kilku lat...

  • 7. Data: 2013-09-20 21:47:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    sqlwiel wrote:

    > ... a wracając do pierwotnego postu animki - to chyba zamierzona
    > rozpałka do flejma ;)

    dzisiaj jest piatek i podejrzewam, ze ta rozpałka została juz przez
    animke skonsumowana stad taki belkot.

  • 8. Data: 2013-09-20 22:25:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > /ciabach!/
    >
    > No to goście z RIPE i z IANA nie powinni dzisiejszej nocy spać

    Czy to możliwe, że facebok ma konta pocztowe na IANA? Raczej nie.

    --
    animka

  • 9. Data: 2013-09-20 22:32:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-20 20:25, z pisze:

> [...]
    > wyskoczyło logowanie i też nie dało rady i wołało o tel. Odpuściłem
    > sobie. Serio wołają o dowód? Może tylko od Animki? :-)

    No nie wiem, może tylko ode mnie. Chyba ktoś się podpiął pod facebooka.
    Sądząc po danych z Iana.

    Ja tam konto załozyłam parę lat temu, ale przestałam tam zaglądać i
    zablokowałam w Operze wszystkie dziadostwo, które dotyczyło facebooka,
    bo napisał do mnie jakis murzyn LUBIE TO, a potem łamaną polszczyzną
    zaczął dziadowanie o pieniądze.
    Głośna kiedyś była sprawa o takich sprawach.
    Teraz ostatnio weszłam tam, bo mnie zaciekawił pewien temat, no i przez
    parę dni tam zaglądałam.
    Teraz nie wiem co mam zrobić z tym facebookiem z IANA. Czy iść na policję?
    Tylko sęk w tym, że mam pare ważniejszych spraw na głowie .

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-09-20 22:33:42
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-09-20 20:38, z pisze:

    > Może lepiej nie.
    > Właśnie f zaproponowało mi podanie mojego hasła do konta pocztowego w
    > celu dodatnia kontaktów. Chyba ich po... :-)

    Po prostu wyłudzacze, szpiedzy.

    --
    animka