  • 1. Data: 2013-09-21 21:25:04
    Temat: Ulgi ZUS
    Od: a...@g...com

    Jakie ulgi w zakresie płacenia ZUS otrzyma osoba w wieku 21 lat, która założy firmę?

  • 2. Data: 2013-09-21 21:29:46
    Temat: Re: Ulgi ZUS
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Z zastrzeżeniem wyjątków - http://lmgtfy.com/?q=ulgowy+ZUS

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-09-21 22:09:51
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-09-21 21:25, a...@g...com pisze:
    > Jakie ulgi w zakresie płacenia ZUS otrzyma osoba w wieku 21 lat, która założy
    firmę?

    Żadne, najlepiej zakladać firme za granica jak tysiace normalnych
    polaków. ZUS to beczka bez dna która niczego nie gwarantuje.

  • 4. Data: 2013-09-21 23:07:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-21, LeonKame <k...@l...com> wrote:

    [...]

    > Żadne, najlepiej zakladać firme za granica jak tysiace normalnych
    > polaków.

    I teraz - przypadkiem czy celowo chcesz obrazić obywateli naszego
    kraju, którzy założyli firmy w Polsce i tu płacą podatki?
    I co to wg Ciebie jest "zakładać firmę za granicą"? Bo działalności
    gospodarczej osobistej to za granicą nie założysz, chyba że tam
    mieszkasz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2013-09-21 23:12:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2013-09-21, LeonKame <k...@l...com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I teraz - przypadkiem czy celowo chcesz obrazić obywateli naszego
    > kraju, którzy założyli firmy w Polsce i tu płacą podatki?

    Bardziej uświadomić ich w jakim gównie siedzą.

    > I co to wg Ciebie jest "zakładać firmę za granicą"? Bo działalności
    > gospodarczej osobistej to za granicą nie założysz, chyba że tam
    > mieszkasz.

    Można założyć Ltd.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2013-09-21 23:13:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 21 Sep 2013, Wojciech Bancer wrote:

    > I w jaki sposób to ma pomóc? To u nas można (z podobnym skutkiem)
    > założyć sp z o.o.

    Ze wspólnikami, a to komplikuje życie.
    Jednoosobowa spółka implikuje podleganie pod ZUS.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2013-09-21 23:22:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-09-21, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Bardziej uświadomić ich w jakim gównie siedzą.

    Hejterów krzyczących "za" ZUSem jest jednak więcej.
    I są skuteczniejsi. Widać liberalni hejterzy są za mało pomysłowi
    i nie potrafią się przebić ze swoimi ideami. :)

    > Można założyć Ltd.

    I w jaki sposób to ma pomóc? To u nas można (z podobnym skutkiem)
    założyć sp z o.o. Gdzie jest w tym momencie zysk? Że ltd w nazwie
    i mniejszy kapitał początkowy?

    No chyba że autor miał na myśli fikcyjny etat w UK, w celu wykazania
    się tytułem do ubezpieczenia, ale po pierwsze to chyba nie jest tańsze
    od ulgowego ZUS, po drugie nie wymaga zakładania firmy w UK, po trzecie
    jest na granicy legalności, po czwarte wzięli się już za uszczelnianie
    tego (czyli sprawdzają czy zatrudnienie nie jest fikcyjne). O problemach
    w przypadku kontaktów ze służbą zdrowia nie wspominając.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2013-09-22 00:41:26
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    Blizej nas sa niemcy mozesz zalozyc u nich dzialalnosc ichni ZUS nie
    jest obowiazkowy ale jesli juz dostaniesz u nich emeryturke to nie
    bedziesz napewno grzebal po smietnikach na starosc.

  • 9. Data: 2013-09-22 00:43:57
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-09-22 00:41, LeonKame pisze:
    > Blizej nas sa niemcy mozesz zalozyc u nich dzialalnosc ichni ZUS nie
    > jest obowiazkowy ale jesli juz dostaniesz u nich emeryturke to nie
    > bedziesz napewno grzebal po smietnikach na starosc.

    To co ZUS wciska ludziom ze preferencyjne skladki to nie sa zadne
    preferencyjne tylko skladka za 1/8 etatu do niczego sie pozniej nie
    liczy prawde mowiac nie wiem za co jest ta skladka, chyba zeby tusk mial
    za co jezdzic samochodem.

  • 10. Data: 2013-09-22 00:59:08
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    > Ze wspólnikami, a to komplikuje życie.
    > Jednoosobowa spółka implikuje podleganie pod ZUS.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Zawsze można zostać czlonkiem Sb czy jak ta polityczna sie teraz nazywa
    ? Tudziez sedzia czy innym gadem zyjacym na koszt spoleczenstwa.