  • 1. Data: 2003-05-14 20:47:23
    Temat: Ulga remontowa a tytul prawny
    Od: "asior" <a...@b...net>

    Witam,

    Mam nastepujacy problem:
    Kupilam mieszkanie od dewelopera. Mieszkanie nadal sie buduje :-) ale ok
    polowy czerwca mam do niego dostac klucze, zebym mogla je sobie
    wykanczac. Akt notarialny zwiazany z przeniesieniem na mnie wlasnosci
    lokalu podpisujemy dopiero w sierpniu (do tego czasu musza jeszcze
    zrobic prace wykonczeniowe wokol budynku ).

    Moje pytanie jest nastepujace: czy kupujac materialy i wykanczajac
    mieszkanie PRZED sierpniem moge skorzystac z ulgi remontowej? Formalnie
    nie bede jeszcze miala tytulu wlasnosci lokalu. Jesli nie, w jaki sposob
    to obejsc (nie wyobrazam sobie, zeby sklep mi wystawic fakture z inna
    data niz data zakupu)?

    --

    Pozdrawiam,

    Asia