  • 1. Data: 2003-05-14 20:41:05
    Temat: Odprawa Kodeks Pracy
    Od: "Sebastian T." <s...@p...onet.pl>

    Witam.
    Zaklad pracy dokonuje transformacji i w zwiazku z tym znaczna jego czesc
    jest przonoszona do oddzialu znajdujacego sie 80km dalej. W zwiazku z
    brakiem potrzeby zatrudniania pracownikow dokonuje ich zwolnien lub przenosi
    do oddziału. W zwiazku z tym mam nastepujace pytania:
    1. Czy zaklad pracy zobowiazany jest do zaplacenia odprawy (przypadek 2,5
    roku pracy, umowa na czas nieokreslony)?
    2. Czy zaklad pracy moze zaproponowac prace w oddziale i czy w przypadku
    odmowy przez pracownika zobowiazany jest do zaplacenia odprawy (80km
    dojazdu, dojazd jak narazie refundowany przez zaklad pracy)
    3. Jak bedzie potraktowana odmowa pracy w oddziale? Skutki prawne
    (rozwiazanie umowy o prace, brak swiadczenia zasilku dla bezrobotnych itp)
    Dzieki

  • 2. Data: 2003-05-15 05:57:55
    Temat: Re: Odprawa Kodeks Pracy
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > 1. Czy zaklad pracy zobowiazany jest do zaplacenia odprawy (przypadek 2,5
    > roku pracy, umowa na czas nieokreslony)?

    Ale dostaniesz zwolnienie za porozumieniem stron przeciez ...
    Zadbaj tylko o to, zeby jednoczesnie podpisac nowa umowe.