  • 1. Data: 2003-05-14 20:22:45
    Temat: przystąpienie małzonka do sprawy
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    Moja żona zaciągnęła kredyt w ROR bez mojej zgody. Kredyt wyniósł 7000 zł -
    żona przekroczyła więc zakres zwykłego zarządu.
    Żona kredytu nie spłaciła. Bank wytoczył proces, Sąd natomiast wyznaczył
    rozprawę (postępowanie zwykłe). Czy istnieje możliwość przystąpienia przeze
    mnie do sprawy sądowej w charakterze strony. Żona twierdzi uparcie iż
    zarzutu braku mojej zgody na zaciągnięcie zobowiązania nie zamierza podnosić

    Tomek