  • 1. Data: 2003-05-14 19:00:36
    Temat: prawo oświatowe
    Od: "Szuwarek" <s...@w...pl>

    Witam!
    Mam nastepujące pytanie do znawców prawa oświatowego.
    Jest niepubliczna szkoła, prowadzona przez fundację. Czy pracujących w niej
    nauczycieli obowiazuje karta nauczyciela, czy też kodeks pracy? Jelsi oba to
    które w jakim zakresie? Kuratorium nie odpowiedziało :(
    Chodzi o godziny pracy, wynagroszenie, itd.

    --
    pozdrv!
    Szuwarek

  • 2. Data: 2003-05-14 19:15:25
    Temat: Re: prawo oświatowe
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Szuwarek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > które w jakim zakresie? Kuratorium nie odpowiedziało :(
    > Chodzi o godziny pracy, wynagroszenie, itd.

    a ma uprawnienia szkoly publicznej?????

  • 3. Data: 2003-05-15 22:01:41
    Od: "Szuwarek" <s...@w...pl>

    "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Szuwarek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > niej
    >
    > a ma uprawnienia szkoly publicznej?????

    ma
    a jeśliby nie miała?

    --
    Pozdrv!
    Andrzej

  • 4. Data: 2003-05-16 21:38:31
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    > niej

    > ma
    > a jeśliby nie miała?

    Karta Nauczyciela:

    Art.1. ust. 2. Ustawie podlegają również, w zakresie określonym ustawą:
    [...]
    2) nauczyciele zatrudnieni w:
    a) przedszkolach publicznych, szkołach i placówkach publicznych prowadzonych
    przez osoby fizyczne oraz osoby prawne nie będące jednostkami samorządu
    terytorialnego,
    b) przedszkolach niepublicznych, niepublicznych placówkach, o których mowa w
    ust. 1 pkt 1, oraz szkołach niepublicznych o uprawnieniach szkół
    publicznych,

    Tak wiec jeśli szkola nie ma uprawnien szkoly publicznej, to nauczyciele
    nie podpadaja pod KN, w przeciwnym razie - w calej rozciaglosci.
    Tak mi sie przynajmniej wydaje.
    Pelne prawo oswiatowe znajdziesz na:
    http://ipwo.vulcan.pl/

    Michal Letowski