    Date: Thu, 20 Nov 2014 21:51:46 +0100
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uciażliwy sasiąd, krawcowa

    W dniu 20.11.2014 20:48, k...@g...com pisze:
    > Kontaktu w tej sprawie nie nawiązaliśmy, i go nie zalecajcie gdyż nie ma to sensu,
    zresztą sie nie widujemy. [...]
    > Nie chce też stawiać sprawy na ostrzu noża ale chciałbym mieć cisze i spokoju, miec
    możliwość wypoczęcia po pracy, drzemki.

    Jak chcesz rozwiązać problem bez nawiązania kontaktu w sprawie? Bez
    nawiązania kontaktu w sprawie to możesz tylko kupić stopery do uszu.

    Ja bym poszedł i pogadał, może to kwestia jakiejś izolacji tej maszyny,
    postawienia na jakimś styropianie, ustawienia jej tak żeby nie dotykała
    ściany itd...

    p. m.