    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 20 Nov 2014 11:48:46 -0800 (PST)
    Subject: Uciażliwy sasiąd, krawcowa
    From: k...@g...com

    Kilka miesięcy temu wprowadziło się nam małżeństwo, po sąsiedzku, do 4 piętrowego
    bloku mieszkalnego wybudowanego z płyty.
    Z moją ścianą małego pokoju jest komórka, w której sąsiadka urządziła sobie kącik dla
    maszyny do szycia.
    Sytuacja wygląda tak, iż jak wracam zmęczony do pracy, to sąsiadka tłucze na maszynie
    każdego dnia średnio od 16 do 19 czasem 20, w soboty również jak i 11 listopada tez
    nie dała spokoju.

    Kontaktu w tej sprawie nie nawiązaliśmy, i go nie zalecajcie gdyż nie ma to sensu,
    zresztą sie nie widujemy. Wiem ze dorabia na maszynie do szycia.

    Rzecz w tym ze hałas jest uciążliwy jakby z karabinu maszynowego, nie mamy chwili
    spokoju, a po płycie betonowej to holuje dość mocno.

    Sprawa nie jest łatwa gdyż nie wiem czy ja jako lokator mogę spokojnie mieszkać,
    oczywiście wiadomo mieszkanie w bloku ma swoje uroki i nie da się uniknąć hałasów
    wynikających z normalnego użytkowania lokalu, a nie z być może nie prowadzonej
    działalności gospodarczej w mieszkaniu.

    Nie chce też stawiać sprawy na ostrzu noża ale chciałbym mieć cisze i spokoju, miec
    możliwość wypoczęcia po pracy, drzemki.