11. Data: 2002-04-24 13:26:35
Temat:Re: Ubezwlasnowolnienie.
Od:"Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 23 Apr 2002, Sandra wrote:

> alkoholika ...

???

Art. 13. § 1. Osoba, która ukonczyła lat trzynaście, może być
ubezwłasnowolniona całkowicie, jeżeli wskutek choroby psychicznej,
niedorozwoju umysłowego albo innego rodzaju zaburzeń psychicznych, w
szczególności _pijaństwa_ lub narkomanii...

--
Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

12. Data: 2002-04-24 13:48:55
Od:"Sandra" <daria-!@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

______________ Sandra
Sandi Jagoda ICQ#: 153642378 Current ICQ status: + More ways to contact me i
See more about me:
______________
Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
st...

> [...]
> niedorozwoju umysłowego albo innego rodzaju zaburzeń psychicznych, w
> szczególności _pijaństwa_ lub narkomanii...

bez leczenia jest to niewłaściwa droga , z uwagi na to ,że nie pomagasz tej
osobie właściwie a chyba głównie chodzi o to ,żeby takiej osobie pomóc do
końca a nie tylko sie nią opiekować bo sobie nie radzi ...
Zgadza sie sporadycznie stosowany art. 13 nie daje efektów , w praktyce
raczej nie stosowany ...żeby osiągnąc cel należy wybrać prawidłową drogę by
pomóc choremu , ubezwłasnowolnienie alkoholika w rzeczywistości zrobi
koszmar z życia opiekuna ,który sie tego podejmie ...
Sandra - Nie jest to dobra droga ...

13. Data: 2002-04-24 14:10:03
Od:"Sandra" <daria-!@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

______________
______________ Sandra
> Sandi Jagoda ICQ#: 153642378 Current ICQ status: + More ways to contact me
> See more about me:
> \> >

zmodyfikowania tego art. wyrzuciłabym go bezwzglednie ...
>>> Art .ten nieświadomie prowadzi do większej tragedii rodziny ,która ma
pod swoim dachem alkoholika ...
,która dawałaby większe możliwości pozbycia sie napotkanego problemu , a
zostać opiekunem alkoholika to wydać na siebie wyrok ...
Takie jest moje zdanie stąd pominięcie art. a prawidłowo załatwienie sprawy
gwarantuje takiej rodzinie tylko natychmiastowe odizolowanie delikwenta ,
wtedy rodzina zacznie prawidłowo funkcjonować ...
Sandra