  • 1. Data: 2002-04-23 11:06:13
    Temat: Odpowiedzcie mi, prosze...
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>

    Prosze odpowiedzcie mi na moje ponizsze pytania

  • 2. Data: 2002-04-23 11:13:09
    Temat: Re: Odpowiedzcie mi, prosze...
    Od: "grzechutek" <g...@p...onet.pl>

    Wiem - ale ja sie boje, że nikt mnie nie zauważy...
    Wiem...że oni nie zawodzą...
    Juz raz dali mi popalić...ale za to sa szczerzy...
    Słowa Sandy zmotywowały mnie do działania...
    Gwidon - też dał mi cenna radę...

    Chciałabym komus jakos pomóc, ale w tej dziedzinie jestem noga...
    Może coś z edukacji dla dzieci albo z branzy komputerowej....szybciej
    Karolka

  • 3. Data: 2002-04-23 11:15:43
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grzechutek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Prosze odpowiedzcie mi na moje ponizsze pytania

    Chyba powyższe, ale nieważne. To nie irc, musisz trochę poczekać. Na pewno
    któś sie znajdzie. Sandra i Gwidon chyba nigdy nie zawodzą...

  • 4. Data: 2002-04-23 18:48:07
    Od: "Sandra" <daria-!@wp.pl>

    ______________ Sandra
    Sandi Jagoda ICQ#: 153642378 Current ICQ status: + More ways to contact me i
    See more about me:
    ______________
> [...]
    > Wiem...że oni nie zawodzą...
    > Juz raz dali mi popalić...ale za to sa szczerzy...
    > Słowa Sandy zmotywowały mnie do działania...

    kombinacji możesz / jest to wspólność majątkowa / zawnioskować o zwrot
    połowy uzasadniając z jakiej przyczyny o nią wnioskujesz ... po
    prawomocności już orzeczenia zawnioskujesz o wydanie tyt. wykonawczego i
    sciągniesz od niego dobrowolnie bądź przez komornika
    więc inaczej niż z alimentami w alimentach nadaje się klauzulę
    natychmiastowo ....
    Sandra