  • 1. Data: 2002-04-23 11:02:10
    Temat: Cyfra+ C.D.
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Witam

    Zrezygnowałem z usług Wizji TV, korzystając z połączenia tej firmy z Cyfrą+
    poprzez niezaakceptowanie nowego regulamiu świadczenia usług. Informację o tym
    wysłałem listem poleconym. Dziś dostałęm pismo od cyfry+, że bardzo im przykro z
    powodu mojej rezygnacji. Bardzo też chcą bym przemyślał swoją decyzję i jeśli
    odstąpię od wypowiedzenia umowy (de facto nie wypowiadałem umowy tylko nie
    wyraziłem zgody na nowe warunki świadczenia usług), dostanę od nich płytę CD.
    Przyznam się grupowicze, że pismo które otrzymałem zirytowało mnie. Podczas
    podpisywania umowy, nie wyraziłem zgody na przetważanie moich danych w celach
    marketingowych. Firma olała moje oświadczenie woli (o niezaakceptowaniu nowych
    warunków) i każe mi jeszcze raz przemyśleć decyzję o rezygnacji, przy okazji
    przesyłając mi swoją ofertę. Czy jest sposób aby przytrzeć im nieco nosa ?.

    Pzdr.
    P.D.