  • 1. Data: 2002-04-23 09:35:08
    Temat: Mieszkanie a brak wlasnosci gruntu. Poradzcie prosze.
    Od: "sylwek" <s...@c...pl>

    Witam!
    Nabyłem gotowe mieszkanie (1999)od warszawsiego dewelopera ktory w umowie
    kupna-sprzedazy (umowa na wybudowanie) zobowiazal sie do przeniesienia
    wlasnosci lokalu (na mnie) po zakonczeniu budowy. Okazalo sie iz:
    niemozliwym jest ustanowienie odrebnej wlasnosci (przyczyna jest grunt do
    ktorego rosci sobie prawa spadkobierca wlasciciela)

    Prosze poradcie w jaki sposob przyspieszyc sprawe ustanowienia aktow
    notarilnych. (w gminie mowia nie mozemy nic zrobic -jest adwokat ktory
    reprezentuje interesy spadkobiercow (zajmuje sie tym od kilku lat i do tej
    pory nie moze ich wszystkich odnalesc)
    Czy naprawde nic nie mozna zrobic by gmina przyspieszyla procedure?
    Czy moge zarzadac odszkodowania od nierzetelnego dewelopera?
    Do kogo udać się po rade/prowadzenie mojej sprawy?

    Pozdrawiam
    Sylwek Słomski