  • 11. Data: 2017-11-28 05:01:16
    Temat: Re: Uber rozwozi paczki?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Może trawę.

    Moze paczki niedostarczone przez poczte polska? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 12. Data: 2017-11-28 05:01:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Szukałam w necie i doczytałam, że tylko transport taxi, ale może
    > żarcie nieoficjalnie przywozą dla jakiegoś klienta i prostytutek
    > (podobno najczęstsi klienci).

    Jak zwykle, jak Animka mowi A to okazuje sie ze jest B.
    http://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/mcdelivery-jak-d
    ziala-dostawa-z-
    mcdonalds-przez-ubereats/esxn1e8

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 13. Data: 2017-11-28 12:21:07
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 05:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Jak zwykle, jak Animka mowi A to okazuje sie ze jest B.
    > http://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/mcdelivery-jak-d
    ziala-dostawa-z-
    > mcdonalds-przez-ubereats/esxn1e8

    To jest raczej inna firma. Inna jest nawet aplikacja. Na zdjęciach inne
    torby niż ta pocztowa z napisem UBER z jak był ten murzynek, tfu! -
    afroamerykanin.
    http://firmadlakazdego.pl/ubereats?gclid=EAIaIQobChM
    I58HNvZLh1wIVmYKyCh33fA9sEAAYBCAAEgJk3PD_BwE

    --
    animka

  • 14. Data: 2017-11-28 20:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    >>
    > To jest raczej inna firma. Inna jest nawet aplikacja. Na zdjęciach
    > inne torby niż ta pocztowa z napisem UBER z jak był ten murzynek,

    A pomoc przypadkowo umiescili sobie na stronie ubera? Hmm...
    ;-)

    https://help.uber.com/pl_PL/h/c8d741b2-ad6b-4a37-95d
    c-4cbb424a332b

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 15. Data: 2017-11-29 00:35:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 20:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    I58HNvZLh1wIVmYKy
    > A pomoc przypadkowo umiescili sobie na stronie ubera? Hmm...
> [...]
    Mało co można przeczytać bo trzeba się zalogować i jeszcze by chcieli,
    żeby pobierać ich aplikację na telefon.
    Mnie to nie pasuje. Tym bardziej, że nie korzystam z ich usług.
    Ostatnio gdzieś czytałam, że im została wykradziona baza adresów z
    telefonami, czyli baza klientów.
    No, ale juz wiem przynajmniej, że też żarcie rozwożą.
    Parę razy przy okazji pobierania pieniędzy otrzymałam z bankomatu też
    kupony na 50 zł na przejazd taksówką UBERA.
    Trzeba tylko pobrać ich aplikację na telefon. Za bardzo chronię swoje
    dane osobowe i z telefonu, więc te kupony oddawałam zaraz jakimś
    kurewniczkom w markecie, bo im bardziej taksówki się przydają
    (szczególnie jak wyjdą z pracy, a już autobusy nie jezdżą. tylko nocne).

    --
    animka

  • 16. Data: 2017-12-03 13:07:07
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 28 Nov 2017 04:01:16 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Moze paczki niedostarczone przez poczte polska? ;-)

    Cały czas nie rozumiem czemu jeszcze nie wymyslono paczek
    społecznościowych, taki uber dla paczek. Jedzie ktoś z Warszawy do
    Gdańska i może przy okazji przewieźć paczkę.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2017-12-03 13:28:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-03 o 13:07, Marek pisze:

    > Cały czas nie  rozumiem czemu jeszcze nie  wymyslono paczek
    > społecznościowych, taki uber dla paczek.  Jedzie ktoś z Warszawy do
    > Gdańska i może przy okazji przewieźć paczkę.

    Ponieważ na taką działalność wykonywaną legalnie należy mieć odpowiednie
    zezwolenia i licencje.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2017-12-03 20:12:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03-12-17 o 13:28, Liwiusz pisze:

    > Ponieważ na taką działalność wykonywaną legalnie należy mieć odpowiednie
    > zezwolenia i licencje.

    Nie wiem, czy to dobry argument, bowiem na przewóz zarobkowy osób też.

    A koleżanka "bawiąca się" w BlaBlaCar woziła jakieś klatki z gołębiami
    na drugi koniec Polski.

  • 19. Data: 2017-12-03 23:24:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Dec 2017 13:28:17 +0100, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Ponieważ na taką działalność wykonywaną legalnie należy mieć
    > odpowiednie
    > zezwolenia i licencje.

    Myślę, że nie o to chodzi w usługach społecznościowych.

    --
    Marek

  • 20. Data: 2017-12-04 07:20:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-03 o 23:24, Marek pisze:

    > Myślę, że nie o to chodzi w usługach społecznościowych.

    No właśnie - nie o to chodzi, aby wystawiać dupę na kontrolę ITD.

    --
    Liwiusz