  • 71. Data: 2017-12-08 22:48:32
    Temat: Re: Uber rozwozi paczki?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-07 o 23:24, J.F. pisze:

    > Ciagle jeszcze jednoosobowa spolka skarbu Panstwa.

    Ale spółka a nie urząd pocztowy jak kiedyś.

    > Wiec mozna sie poskarzyc w najblizszym Komitecie Partii :-)

    Poskarżyć się można zawsze i wszędzie.
    Co najwyżej trafi do kosza jak będzie na piśmie.

    Pozdrawiam

  • 72. Data: 2017-12-10 20:06:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-07 o 22:18, RadoslawF pisze:

    > Obudź się. To już nie jest "państwowa instytucja".

    Jak to nie państwowa? Państwo teraz dało im podwyżki-sowite podwyżki.

    --
    animka

  • 73. Data: 2018-01-25 20:38:07
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Identyczna sytuacja jak z upadkiem Arthur Andersen.

    -----
    > Skorzystałeś z usługi jaką zaproponował tobie "dioradca", potwierdziłeś to
    własnoręcznym podpisem i teraz twierdzisz że cię oszukano.
    > Identyczna sytuacja jak z frankowiczami- skorzystali z produktu jaki im doradcy
    zaproponowali a teraz czują się oszukani