  • 1. Data: 2017-11-27 15:24:35
    Temat: Uber rozwozi paczki?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Nie widzę nigdzie w działalności tej firmy dostarczania paczek czy
    listów. Uber to tylko taksówki.
    Niedawno wszedł do bloku młody ciemnoskóry chłopak. Nie znał polskiego,
    w ręku trzymał telefon z nawigacją na ekranie(telefon odwrócony miał
    ekranem nie do siebie, ale od siebie). Duża granatowa torba taka jaką
    mają listonosze poczty-z wielkim napisem UBER. Coś gadał po angielsku i
    pytał jakiegoś pana z bloku, a ten nie mógł go zrozumieć.
    Czy ten UBER zaczął już robić jakieś kawały primaaprilisowe, czy co.
    Szlag ich wie.

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-11-27 18:00:07
    Temat: Re: Uber rozwozi paczki?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

> [...]
    > gadał po angielsku i pytał jakiegoś pana z bloku, a ten nie mógł go
    > zrozumieć. Czy ten UBER zaczął już robić jakieś kawały

    Moze przywiózł zarcie z mcdonalda?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 3. Data: 2017-11-27 18:10:25
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-11-27, Budzik wrote:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Moze przywiózł zarcie z mcdonalda?

    W UK Uber na rowerach dostarcza zarcie.

  • 4. Data: 2017-11-27 18:26:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-27 o 18:10, Ziggi pisze:

    > W UK Uber na rowerach dostarcza zarcie.

    Na rowerach to chyba jakieś ekologiczne jedzenie?

  • 5. Data: 2017-11-27 19:36:03
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-11-27, cef wrote:

    > Na rowerach to chyba jakieś ekologiczne jedzenie?

    Jest w ekologiczny sposob dostarczane.

  • 6. Data: 2017-11-27 21:52:21
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > W UK Uber na rowerach dostarcza zarcie.

    To by na rowerze z UK do Polski przyjechał?

  • 7. Data: 2017-11-27 22:01:21
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-11-27, t-1 wrote:

    > To by na rowerze z UK do Polski przyjechał?

    Nie

  • 8. Data: 2017-11-28 03:51:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Moze przywiózł zarcie z mcdonalda?

    Szukałam w necie i doczytałam, że tylko transport taxi, ale może żarcie
    nieoficjalnie przywozą dla jakiegoś klienta i prostytutek (podobno
    najczęstsi klienci).

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-11-28 03:53:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > W UK Uber na rowerach dostarcza zarcie.
    W Polsce podobno tylko usługi taxi.

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-11-28 03:54:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 18:26, cef pisze:

    > Na rowerach to chyba jakieś ekologiczne jedzenie?
    Może trawę.

    --
    animka