  • 1. Data: 2017-11-27 15:39:34
    Temat: Poczta-samochody do rozwożenia paczek
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Po co poczcie samochody do rozwożenia paczek skoro oni paczek nie
    dostarczają tylko ludzie muszą po paczki zasuwać na pocztę?
    Jeżdżą sobie te samochodziki (jest ich dużo na osiedlu) z napisem POCZTA
    POLKA po osiedlu i po małych osiedlowych uliczkach, nieraz są na tych
    uliczkach zostawiane na parę godzin, a nawet na noce.

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-11-27 18:11:09
    Temat: Re: Poczta-samochody do rozwożenia paczek
    Od: Ziggi <Z...@v...you>

    On 2017-11-27, Animka wrote:
> [...]
    > POLKA po osiedlu i po małych osiedlowych uliczkach, nieraz są na tych
    > uliczkach zostawiane na parę godzin, a nawet na noce.

    Dla reklamy Panie, dla reklamy.

  • 3. Data: 2017-11-28 07:44:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 15:39, Animka pisze:
> [...]
    > POLKA po osiedlu i po małych osiedlowych uliczkach, nieraz są na tych
    > uliczkach zostawiane na parę godzin, a nawet na noce.

    Do mnie paczki pan listonosz dostarcza. W przeciwieństwie do pana od
    listów z panem od paczek problemów nie mam. Ba, potrafi zadzwonić, czy
    jestem w domu i umówić się kiedy będę, albo będzie ktoś, żeby zostawić
    paczkę... Więc to zapewne jest różnie.

    --
    http://kaczus.ppa.pl/promocje