  • 1. Data: 2017-11-25 20:19:56
    Temat: Wycofanie podpisu pod wspólną prośbą
    Od: "Z" <...@...pl>

    Na zebraniu spółdzielni mieszkaniowej obecni sformułowali
    i podpisali pewną prośbę do zarządu. Po przemyśleniu chcę
    wycofać mój podpis. Jak to zrobić?
    Zebranie odbyło się kilka dni temu. Moje wycofanie nie wpłynie
    na większość.

  • 2. Data: 2017-11-25 21:10:31
    Temat: Re: Wycofanie podpisu pod wspólną prośbą
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-11-17 o 20:19, Z pisze:
> [...]
    > wycofać mój podpis. Jak to zrobić?
    > Zebranie odbyło się kilka dni temu. Moje wycofanie nie wpłynie

    Trochę bez sensu, ale skoro bardzo chcesz, to napisz pismo do Zarządu że
    przemyślałeś i już nie popierasz.

  • 3. Data: 2017-11-25 21:43:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 listopada 2017 20:19:28 UTC+1 użytkownik Z napisał:
    > Na zebraniu spółdzielni mieszkaniowej obecni sformułowali
    > i podpisali pewną prośbę do zarządu. Po przemyśleniu chcę
    > wycofać mój podpis. Jak to zrobić?

    Trzeba ponosić konsekwencje swoich decyzji
    Zagłosowałeś i trudno klamka zapadła
    Jak są możliwości prawne to doprowadź do sytuacji że będzie można wysłać ponownie
    prośbe do zarządu i od nowa to formułujcie i podpiszcie

    > Zebranie odbyło się kilka dni temu. Moje wycofanie nie wpłynie
    > na większość.

    Bez znaczenia

  • 4. Data: 2017-11-25 21:44:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 listopada 2017 21:10:41 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Trochę bez sensu, ale skoro bardzo chcesz, to napisz pismo do Zarządu że
    > przemyślałeś i już nie popierasz.

    I co to da?

  • 5. Data: 2017-11-25 21:52:25
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-11-17 o 21:44, Kris pisze:

    > I co to da?

    Nic -przecież napisałem, że to bez sensu.

  • 6. Data: 2017-11-26 11:30:28
    Od: "Z" <...@...pl>

    ps.com...

    > Jak są możliwości prawne to doprowadź do sytuacji że będzie można
    > wysłać ponownie prośbe do zarządu i od nowa to formułujcie i podpiszcie

    Pójdziemy tą drogą, bo nie tylko ja mam wątpliwości co do sensowności
    zgłoszonej prośby. Chyba wszyscy, a przynajmnei większość z tych, którzy
    ją podpisali, musiałaby złożyć pismo o wycofanie tej prośby, a potem,
    ewentualnie, sformułować inną.
    Wiem, że popełniliśmy błąd, ale zebranie ma swoją dynamikę, która się
    udziela. Oczywiście tak nie powinno być.

    Dziękuję za odpowiedź.

  • 7. Data: 2017-11-26 13:26:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Nic -przecież napisałem, że to bez sensu.

    Ależ da - zarząd już będzie wiedział, że Z już o to nie prosi.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2017-11-26 13:27:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-25 o 21:43, Kris pisze:

    > Trzeba ponosić konsekwencje swoich decyzji
    > Zagłosowałeś i trudno klamka zapadła

    Kto tu mówi o jakimś głosowaniu?

    --
    Liwiusz