  • 1. Data: 2017-11-27 13:17:28
    Temat: KRS we wniosku do sądu księgo-wieczystego.
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    Chcę usunąć hipotekę z ksiąg wieczystych. Mam zgodę od wierzyciela na
    wykreślenie wraz z pełnomocnictwami. A tego numeru nie mam. Da się
    wykreślić hipotekę?

    czy podanie numeru w krajowym rejestrze sądowym wierzyciela jest
    konieczne do wykreślenia hipoteki?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2017-11-27 13:28:07
    Temat: Re: KRS we wniosku do sądu księgo-wieczystego.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 13:17, Wojtek pisze:

> [...]
    > wykreślić hipotekę?
    >

    > czy podanie numeru w krajowym rejestrze sądowym wierzyciela jest

    Jaki masz problem z ustaleniem numeru?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2017-11-27 13:30:34
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-11-27 o 13:28, Liwiusz pisze:

    > Jaki masz problem z ustaleniem numeru?

    Mój radca Googlowski odmówił posłuszeństwa. szukam KRS dla Banku
    Gospodarstwa Krajowego i jakoś słabo mi to wychodzi.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 4. Data: 2017-11-27 13:43:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 13:30, Wojtek pisze:

    > Mój radca Googlowski odmówił posłuszeństwa. szukam KRS dla Banku
    > Gospodarstwa Krajowego i jakoś słabo mi to wychodzi.

    Wygląda na to, że nie mają.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2017-11-27 13:47:52
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-11-27 o 13:43, Liwiusz pisze:

    > Wygląda na to, że nie mają.

    Znalazłem projekt ustawy z 2010, z którego wynika, że nie mają KRS. Ale
    to projekt tylko. czy to weszło w życie (z tym krs) ?

    http://ww2.senat.pl/k7/dok/sejm/067/3479.pdf

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2017-12-04 10:04:35
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A masz ich NIP / Regon?
    Może stat.gov.pl/regon ?

    -----

  • 7. Data: 2017-12-04 10:08:08
    Od: ń <ń@ń.ń>

    JEDNOSTKA PRAWNA
    INFORMACJE PODSTAWOWE
    REGON 000017319
    NIP 5250012372
    status NIP
    nazwa BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO
    kod i nazwa podstawowej formy prawnej 1 - OSOBA PRAWNA
    kod i nazwa szczególnej formy prawnej 428 - PAŃSTWOWE JEDNOSTKI
    ORGANIZACYJNE
    kod i nazwa formy własności 111 - WŁASNOŚĆ SKARBU PAŃSTWA
    organ rejestrowy
    rodzaj rejestru lub ewidencji PODMIOTY UTWORZONE Z MOCY USTAWY
    numer w rejestrze lub ewidencji

    ADRES SIEDZIBY
    kraj POLSKA
    województwo MAZOWIECKIE
    powiat m. st. Warszawa
    gmina Śródmieście
    miejscowość Warszawa
    kod poczt. 00-495
    miejscowość poczty Warszawa
    ulica Aleje Jerozolimskie
    nr nieruchomości 7
    DATY ZMIAN W REJESTRZE
    data wpisu do rejestru ewidencji 1975-12-15
    data powstania 1975-12-15
    data rozpoczęcia działalności 1975-12-15
    DANE KONTAKTOWE
    numer telefonu 6586900

  • 8. Data: 2017-12-04 10:46:40
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-12-04 o 10:04, ń pisze:
    > A masz ich NIP / Regon?
    > Może stat.gov.pl/regon ?

    Nie podlegają obowiązkowi wpisania do KRS.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2017-12-04 11:41:29
    Od: ń <ń@ń.ń>