  • 21. Data: 2021-10-06 14:52:43
    Temat: Re: Bo ci geje w sutannach to zakała WSZYSTKICH narodów ;)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.10.2021 o 13:19, A. Filip pisze:
    > Śmiem śmiało domniemywać że brak ministrantek był podtrzymywany także
    > jako nie ułatwianie pedofilii heteroseksualnej księży.

    Skoro Kościół Katolicki nie uznaje kobiet jako księży, to jaki sens
    byłby przygotowywać do tego dziewczynki? Czemu doszukiwać się jakiegoś
    dziwnego źródła tego faktu?

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2021-10-06 14:54:24
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.10.2021 o 12:49, Kviat pisze:
    > Błędem wyznawców było wyjęcie kościoła spod prawa, zamiatanie pod dywan
    > i udawanie, że niczego nie widzą i nie słyszą. I obracanie ewentualnych
    > zarzutów na "brak dowodów", bo przecież lewackim pismakom (i lewackim
    > ofiarom sukienkowych) którzy bezczelnie atakują kościół nie można wierzyć.

    I tu Cię zapewne zaskoczę. Masz więcej, niż sam sądzisz, racji.

    --
    Robert Tomasik

  • 23. Data: 2021-10-06 14:59:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-października-2021 o 14:02, Olin pisze:
    > Daj linkę o masowej pedofilii murarzy i przenoszeniu ich na inne budowy, to
    > chętnie poczytam i podyskutuję.

    Rozmawiamy o pedofilii w KRK we Francji.

    Zgadzamy się że to ZŁO i trzeba je WYPALAĆ GORĄCYM ŻELAZEM.

    Nie wiem dlaczego wtrącasz tu jakichś murarzy.

    Omamwiamy konkretne dane:

    A ja się kupiłem na jednej z nich. Przeszkadza Ci to?

    Domagasz się równouprawnienia płciowego w dostępie do francuskich gejów
    w sutannach? ;-)

  • 24. Data: 2021-10-06 14:59:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06.10.2021 o 13:46, _Master_ pisze:
    > A mnie interesuje jednak stosunek poszkodowanych chłopców do dziewczynek.

    Śmiem twierdzić, że w wypadku tego typu przestępstw nikt tego nie jest w
    stanie powiedzieć. Kryminologia twierdzi, że tzw. "ciemna liczba" w
    wypadku takich przestępstw, to na poziomie 99%. Stąd prędzej się dowiemy
    , na ile chłopcy są bardziej skłonni do ujawniania "skrzywdzenia", niż
    dziewczynki, niż jaki jest stosunek płci wśród ofiar. Dodatkowo nie
    wiadomo, jaki jest poziom przyzwolenia u poszczególnych płci. Moim
    zdaniem w praktyce nie do ustalenia jest stosunek płci u ofiar w sposób
    wiarygodny. Dostaniesz jakąś liczbę, która dokładnie nic nie oznacza w
    omawianym tu kontekście.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2021-10-06 15:02:34
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 6 Oct 2021 14:52:43 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Skoro Kościół Katolicki nie uznaje kobiet jako księży, to jaki sens
    > byłby przygotowywać do tego dziewczynki?

    Ministrantura nie jest przygotowaniem do kapłaństwa.
    Nawet u nas w niektórych diecezjach dziewczynki mogą służyć do mszy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 26. Data: 2021-10-06 15:04:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 6 Oct 2021 14:59:08 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Domagasz się równouprawnienia płciowego w dostępie do francuskich gejów
    > w sutannach? ;-)

    Szkoda, że Paetz tego nie dożył.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2021-10-06 15:08:25
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Skoro Kościół Katolicki nie uznaje kobiet jako księży, to jaki sens
    > byłby przygotowywać do tego dziewczynki? Czemu doszukiwać się jakiegoś
    > dziwnego źródła tego faktu?

    Użyłem kluczowego słówka "także". Nie sądzę by był to powód
    (samodzielnie) decydujący. Dalszą dyskusje w tej konkretnej pod-kwestii
    możemy sobie darować bo to opinie, przypuszczenia i domniemania, a po nie
    prawniczemu "bicie piany na bezdurno".

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2021-10-06 15:08:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Takie rozważania miałyby sens gdyby to nie był taki PRZYTŁACZAJĄCY
    stosunek ;-) 80%

    Może u murarzy ale w takiej społeczności? ;-)

  • 29. Data: 2021-10-06 15:13:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    i sprytnie uciekłeś od tematu.

    Żałość.pl

  • 30. Data: 2021-10-06 15:14:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > I tu Cię zapewne zaskoczę. Masz więcej, niż sam sądzisz, racji.

    Ja nie zapomnę jak Gazeta Wyborcza w 2004 w walnęła tytuł o POMÓWIENIACH
    Jankowskiego. GW "prawda etapu" się zmieniła? Czy ofiary księży
    pedofilii "mogły się słusznie bać" *takich* medialnych reakcji?

    --
    A. Filip