  • 11. Data: 2021-10-06 13:22:18
    Temat: Re: Bo ci geje w sutannach to zakała WSZYSTKICH narodów ;)
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 06 Oct 2021 13:19:32 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Śmiem śmiało domniemywać że brak ministrantek był podtrzymywany także
    > jako nie ułatwianie pedofilii heteroseksualnej księży.

    Czyli koedukacyjne oazy i religia również dla dziewczynek były błędem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-10-06 13:41:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ale jak na dłoni widać jakie było zapotrzebowanie pedofili w sutannach.

    Jakież to SYMPTOMATYCZNE

  • 13. Data: 2021-10-06 13:42:55
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-października-2021 o 13:22, Olin pisze:
    > Czyli koedukacyjne oazy i religia również dla dziewczynek były błędem.

    Dla gejów w sutannach TAK.

  • 14. Data: 2021-10-06 13:46:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A mnie interesuje jednak stosunek poszkodowanych chłopców do dziewczynek.

    Na tle 70 lat to chyba dobra próba ilościowa ażeby stwierdzić że z
    GEJAMI jest jakiś PROBLEM.
    Przynajmniej we Francji ;-)

  • 15. Data: 2021-10-06 13:49:08
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Jednak się nie myliłem.

    W kwestii że masz podwójne standardy?

    Ja mam "bardzo niewiele" przeciw zastosowaniu wobec KRK standardów *prawa*
    (karnego i cywilnego) *jednakowego dla wszystkich* . AFAIR skauci USA
    już oberwali takimi standardami [A].

    A to w jakim świetle raport o tej sytuacji z Francji stawia to KRK
    i Francję to dyskusja znacznie bardziej na grupę polityka niż prawo.
    <cynizm> Czego można się było spodziewać *po państwie* (Francji) które
    zagwarantowało Polańskiemu bezkarność? Nie jestem zaskoczony. </cynizm>

    [A] https://en.wikipedia.org/wiki/Boy_Scouts_of_America

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2021-10-06 13:51:27
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 06 Oct 2021 13:49:08 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > W kwestii że masz podwójne standardy?

    W kwestii, że bez Polańskiego ani rusz.

  • 17. Data: 2021-10-06 13:58:25
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-06-października-2021 o 13:51, Olin pisze:
    > W kwestii, że bez Polańskiego ani rusz.

    Bez GEJA W SUTANNIE ani rusz ;-)

  • 18. Data: 2021-10-06 14:02:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > W kwestii, że bez Polańskiego ani rusz.

    A to moja wina że jest "paru" takich którzy skutecznie wypromowali
    Polańskiego na najlepszy szeroko znany test na podwójne standardy w
    kwestii pedofilii? "Wielkiemu Polskiemu Reżyserowi ocalałemu z
    Holocaustu" trzeba wybaczyć uwzględniając całokształt i "uniewinnić
    przez przedawnienie" ale byle księdzu i KRK to ni wuja?

    Tani partacz ucieka się do podwójnych standardów. Człowiek naprawdę
    inteligentny przeważnie+ nie musi bo *potrafi* odpowiednio ustawić
    swoje standardy. Jak dla mnie ty jesteś pierdołą co nie potrafi.

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2021-10-06 14:02:59
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 6 Oct 2021 13:58:25 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Bez GEJA W SUTANNIE ani rusz ;-)

    Daj linkę o masowej pedofilii murarzy i przenoszeniu ich na inne budowy, to
    chętnie poczytam i podyskutuję.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2021-10-06 14:07:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 06 Oct 2021 14:02:07 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > "Wielkiemu Polskiemu Reżyserowi ocalałemu z
    > Holocaustu" trzeba wybaczyć uwzględniając całokształt i "uniewinnić
    > przez przedawnienie" ale byle księdzu i KRK to ni wuja?

    Zgodnie z kanonami ideologii rzymsko-pedofilskiej, po przeniesieniu do
    innej parafii pedofilowi udziela się odpustu zupełnego.
    Polański zmienił diecezję a nawet kontynent. Dlaczego prześladujesz
    człowieka, któremu Bóg Wszechmogący w Trójcy Jedyny odpuścił wszystkie
    grzechy?