  • 91. Data: 2021-10-11 08:39:33
    Temat: Re: Tylko skąd to zaskoczenie?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.10.2021 o 08:28, J.F pisze:
    > Ze pomaga, a nie ma dowodow, ze szkodzi :-)

    Trudno powiedzieć, czy pomaga. Zaszczepieni też chorują. Co więcej,
    nawet jak nie chorują, to przenoszą :-) Przy czym ja się tam nie znam i
    w ogóle nie zajmuje stanowiska. Chodzi mi o samą sytuację, że "rację"
    mają ci, co więcej pyskują,a nie ci, którzy mają rację.

    --
    Robert Tomasik

  • 92. Data: 2021-10-11 10:26:05
    Temat: Re: Bo ci geje w sutannach to zakała WSZYSTKICH narodów ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 08:36:26 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    [...]
    > Jak kobieta nie wie, kto jest sprawcą, to się łapie pierwszego
    > przechodzącego przed sadem. Przecież podejrzany musi być :-)

    No jakos tak to wyglada - pamietasz niedawny watek z kamerami
    osobistymi? Wozili policjanci dziewczyne po okolicy i szukali
    pierwszego lepszego.
    Nawet jej wczesniej nie spytali, jak wygladal.
    Ot tak, zeby zweryfikowac, czy sie szczegoly zgadzaja - mowila, ze
    wysoki, a tu wskazuje kurdupla.

    No ale to nie byl gwalt, to moze tak mozna ...

    > A już poważnie. To jest śledztwo. Kto w śledztwie zleca opinie
    > biegłego?

    No to co to rozporzadzenie pisze?

    Kobieta sie zglasza "na policje", dyzurny mowi, ze ma zadzwonic
    na 112, i co dalej?
    Policjanci cos z nia rozmawiaja, czy od razu dyzurnego prokuratora
    wzywaja, a ten bez przesluchania zleca badania odpowiednie ?

    J.

  • 93. Data: 2021-10-11 11:09:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > To podobnie, jak ze szczepieniami na COVID. Nikt nie wie, jakie będą
    > skutki.

    Bzdura. Wiadomo.

    > Przeciwnicy twierdzą, że straszne, a nie ma dowodów, że pomaga.

    Twierdzą, że będą straszne, a nie mają dowodów, że będą straszne.

    > Zwolennicy, że nie wiadomo, a najprawdopodobniej pomaga.

    Wiadomo. I są dowody, że pomaga.

    > "Rację" ma,
    > ten, co więcej wrzeszczy, a nie ten, co więcej wie.

    Nie. Rację ma ten, który więcej wie i ma na to dowody.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 94. Data: 2021-10-11 11:20:18
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 08:11:13 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To podobnie, jak ze szczepieniami na COVID. Nikt nie wie, jakie będą
    > skutki.

    Tak, testowanie szczepionek jest właśnie po to, żeby nie było wiadomo,
    jakie będą skutki ich stosowania.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 95. Data: 2021-10-11 11:21:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 08:39:33 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Trudno powiedzieć, czy pomaga. Zaszczepieni też chorują.

    A jaki procent chorujących stanowią zaszczepieni?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 96. Data: 2021-10-11 12:29:28
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    J.F napisał(a):
> [...]
    w wieku powyżej 18 lat szacuje się na około 216 000.
    > o co chodzi z tym "drobnych" ?

    Translator kiepsko tłumaczy, powinno być "liczba nieletnich ofiar".

  • 97. Data: 2021-10-11 13:20:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 11:21:06 +0200, Olin wrote:
    > A jaki procent chorujących stanowią zaszczepieni?

    no wlasnie tu sa jakies dziwne dane

    https://www.medonet.pl/porozmawiajmyoszczepionce/szc
    zepionka-na-covid-19,ile-osob-zaszczepionych-zachoro
    walo-i-zmarlo-na-covid-19--nowe-dane,artykul,1075216
    9.html
    0.66%

    https://www.rp.pl/zdrowie/art18975761-ministerstwo-z
    drowia-wsrod-zmarlych-na-covid-19-1-8-proc-zaszczepi
    onych
    1.8%

    https://www.rp.pl/ochrona-zdrowia/art18920891-rzeczn
    ik-mz-o-dzisiejszym-raporcie-co-piaty-zmarly-na-covi
    d-19-byl-zaszczepiony
    20%

    gdzies mi mignelo, ze we wrzesniu wsrod zmarlych bylo ok 20%
    zaszczepionych.

    A nasze MZ oczywiscie pieknie twituje, ale porzadnych statystyk to nie
    chce zademonstrowac.

    Ale mamy np cos takiego
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/144646037790715
    0852
    8.10 39782 zgony od poczatku szczepien, 759 wsrod w pelni
    zaszczepionych

    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/144394630403649
    9463
    1.10 39614 , 719

    z roznicy wychodzi mi, ze w tydzien zmarlo 168 osob, w tym 40 w pelni
    zaszczepionych.

    cos kiepsko.

    to zgony, a zakazenia
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/144646791990333
    0305
    https://twitter.com/MZ_GOV_PL/status/144395386555716
    4051

    8.10 1429507 zakazen, 19688 wsrod zaszczepionych
    1.10 1419075 zakazen, 16104 wsrod zaszczepionych

    i znow roznica - przybylo 10 tys zakazen, w tym 3.5 tysiaca wsrod w
    pelni zaszczepionych.

    cos kiepsko ta szczepionka chroni.
    I zupelnie nie przystaje to innych doniesien, ze skutecznosc
    szczepionki 95%, ze 1.8%, itp.

    Ktos tu klamie, Sasin zamawial szczepionki, czy moze przechowywal,
    jakas nowa mutacja sie objawia?
    Czy np zaszczepieni czuja sie bezpiecznie, chodza po miejscach
    publicznych i nie uzywaja maseczek ?
    A moze szczepionka starcza na pol roku?

    Ewentualnie Sasin glosy liczyl, i tak sie podniecal dobrymi wynikami
    z maja, ze nie zauwazyl tendencji.
    Ale chodzi mi po glowie, ze zagraniczne badania podobnie pokazywaly.
    Kazdy ma swojego Sasina?

    J.

  • 98. Data: 2021-10-11 13:25:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 11:09:45 +0200, Kviat wrote:

    > Bzdura. Wiadomo.

    To jakie beda ?

    > Twierdzą, że będą straszne, a nie mają dowodów, że będą straszne.
    > Wiadomo. I są dowody, że pomaga.

    > Nie. Rację ma ten, który więcej wie i ma na to dowody.

    Np komisja Macierewicza ma cale teczki dowodow :-)

    J.

  • 99. Data: 2021-10-11 14:12:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 11 Oct 2021 13:20:52 +0200, J.F napisał(a):

    > 8.10 1429507 zakazen, 19688 wsrod zaszczepionych
    > 1.10 1419075 zakazen, 16104 wsrod zaszczepionych

    Czyli do 1 października 1.13% zaszczepionych się zaraziło, a do 1
    października 1.38%. Najwyraźniej szczepionka działa, tyle że z czasem
    liczba przeciwciał spada. Pewnie dlatego rozpoczęto szczepienia trzecią
    dawką.

    W sumie wali mi, co robią foliarze, ale przez nich wirus się przenosi.
    Gdyby zaszczepiono wszystkich, wirus nie miałby się na kim namnażać i byłby
    spokój z epidemią, a tak będzie się ślimaczyć nie wiadomo jak długo.

    https://pbs.twimg.com/media/FBJ0ZLEXMAIJ611?format=j
    pg&name=medium

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 100. Data: 2021-10-11 14:29:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 11 Oct 2021 14:12:39 +0200, Olin wrote:

    > Czyli do 1 października 1.13% zaszczepionych się zaraziło, a do 1
    > października 1.38%.

    I pewnie rozumujesz tak, jak nasz rzad.

    Szczepionka nas uchroni ... tylko procenty jakos szybko rosna :-)

    > Najwyraźniej szczepionka działa, tyle że z czasem
    > liczba przeciwciał spada. Pewnie dlatego rozpoczęto szczepienia trzecią
    > dawką.

    Obys mial racje.
    Szczepionki na trzecia dawke starczy.

    Tylko zauwaz jeszcze co mowili o smiertelnosci - ze np AstraZeneca
    niekoniecznie chroni przed zachorowaniem, ale dobrze chroni przed
    ciezkimi postaciami choroby, i inne podobnie.
    A tu smiertelnosc wsrod zaszczepionych dosc wysoka.

    P.S. Teoria spiskowa nr 1 - te cwane firmy farmaceutyczne specjalnie
    tak zrobily, zeby nam sprzedawac szczepionke co pol roku :-)

    Teoria nr 2 - ludzie posiadaja dosc spora naturalna odpornosc na tego
    wirusa, bo smiertelnosc to jakies 1% ... wymrze ten 1%, firmy
    farmaceutyczne i politycy pochwala sie skutecznoscia :-)

    > W sumie wali mi, co robią foliarze, ale przez nich wirus się przenosi.
    > Gdyby zaszczepiono wszystkich, wirus nie miałby się na kim namnażać i byłby
    > spokój z epidemią, a tak będzie się ślimaczyć nie wiadomo jak długo.

    A tu widzisz - wsrod zaszczepionych przenosi sie calkiem dobrze ...

    > https://pbs.twimg.com/media/FBJ0ZLEXMAIJ611?format=j
    pg&name=medium

    :-)

    Ale lekarstwa chyba ciagle nie ma - jest jakies leczenie, czy tylko
    podtrzymanie, dopoki organizm sam nie zwalczy ... lub pacjent zejdzie?

    J.