    Date: Tue, 05 May 2015 09:42:18 +0200
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tylko dla wybranych? :)

    Głosuję na projekt i jest tam taki zapis:

    Oświadczam, że jestem uprawniona / uprawniony, zgodnie z Regulaminem
    Zabrzańskiego Budżetu Partycypacyjnego, do głosowania ponieważ jestem
    zameldowana (-y) na pobyt stały lub czasowy w Zabrzu oraz na dwa dni
    robocze przed rozpoczęciem głosowania ukończyłam / ukończyłem 16 lat.

    interesujące jest sformułowanie:

    oraz na dwa dni robocze przed rozpoczęciem głosowania ukończyłam /
    ukończyłem 16 lat.

    bo ja przecież ukończyłem nie na dwa dni robocze przed, ale dużo
    wcześniej. Czy mogę takie oświadczenie więc podpisać?