  • Data: 2015-05-05 18:23:26
    Temat: Re: Tylko dla wybranych? :)
    Od: <6...@4...182326.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Konfabulator Konfabulatorski w
    <news:9b06ac68-b126-4016-8d7a-122467e47373@googlegro
    ups.com>:

    > Wyniki tego głosowania będą nieważne, przez brak zwrotu co najmniej.

    Ukończyłeś coś na dwa dni przed terminem? I uważasz, że ukończyłeś
    dokładnie dwa dni przed terminem?

    No to zapytam inaczej: ukończyłeś 5 lat na dwa dni przed 1 maja 2015 roku?
    Nie, nie pytałem czy ukończyłeś dwa dni przed 1 maja 2015, mogłeś ukończyć
    wcześniej.

    Jeszcze inaczej: ukończyłem == miałem ukończone

    Zwrot "co najmniej" jest porządany, ale niekonieczny.

    --
    'Tom N'