  • 31. Data: 2023-07-04 10:33:09
    Temat: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 3 Jul 2023 17:23:14 +0200, J.F napisał(a):

    > A nie kradli?

    A co ukradli?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 32. Data: 2023-07-04 10:36:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 3 Jul 2023 16:51:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie wierzę w to, że
    > powiedzmy Rosja, czy USA napadają sobie na jakieś państwo v(powiedzmy
    > Irak) bez porozumienia z innymi mocarstwami. nie wiem, klo tam jest
    > teraz dopuszczany do takich rozmów, Nigdy nie dowiemy się, jak to się
    > odbywa faktycznie.

    Normalnie; mędrcy Syjonu ustalają, kto na kogo za tydzień napada, a potem
    wracają do knucia przeciw chrześcijaństwu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 33. Data: 2023-07-04 12:24:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 3 Jul 2023 11:35:30 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

    > Aferkę z taśmami wyprodukowali w 2014 usańce coby odsunąć budę niemiecką
    > od koryta PL. Buda niemiecka za niemcami, peło nigdy by się nie zgodziła
    > na takie hasanie usa po PL i na bycie hubem przerzutowym broni
    > na UA.

    No nie wiem - IMHO, Tuska bezpodstawnie oskarzasz.

    Zreszta 2014 było jeszcze za PO, mozna poszukac, co tam nasza
    dyplomacja robiła.

    Poza tym kto deklarował, ze Ukraincy muszą najpierw z Bandery
    rozliczyc, zanim na europejskie salony wkroczą?

    J.

  • 34. Data: 2023-07-04 13:35:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jun 2023 21:45:04 +0200, Kviat wrote:

    > Jasne... skoro w tvpis można zobaczyć kogoś z opozycji, nawet z lewicy,
    > to oczywiście też powiedziałbyś, że jest obiektywnie i obustronnie?
    > Ręce opadają.

    Jakby tak połowa audycji z pierwszej strony była "z opozycją",
    i jeszcze pozwoli gosciowi swobodnie mówic, to chyba bym tak
    powiedział.

    J.

  • 35. Data: 2023-07-04 15:48:43
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Zreszta 2014 było jeszcze za PO, mozna poszukac, co tam nasza
    > dyplomacja robiła.

    cyt.
    "Radek @sikorskiradek nakazał ukryć w szafie list śp. Lecha
    > Kaczyńskiego do przywódców Europy, popierający NATOwskie
    > aspiracje Ukrainy i Gruzji. List ukryto. Za chwilę Putin najechał
    > Gruzję.

    Czyi przesłanie PO do RU republik: akceptujemy podział wpływów i lepiej siedźcie
    cicho bo my inwestujemy w dobre relacje z RU.
    https://youtu.be/iVxFfyBA6WM?t=1268

    > Poza tym kto deklarował, ze Ukraincy muszą najpierw z Bandery
    > rozliczyc, zanim na europejskie salony wkroczą?

    Kaczka, bo dopuszczał wariant wejścia UA do UE, Donkowe takiego
    wariantu nie uwzględniali. A jeszcze wcześniej w .90 niemce nie uwzględniali
    wariantu niepodległej Ukrainy.

  • 36. Data: 2023-07-04 16:38:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 4 Jul 2023 06:48:43 -0700 (PDT), alojzy nieborak wrote:

> [...]
    >
    > Czyi przesłanie PO do RU republik: akceptujemy podział wpływów i lepiej siedźcie
    > cicho bo my inwestujemy w dobre relacje z RU.

    https://niezalezna.pl/490218-burza-po-ujawnieniu-not
    atki-sikorskiego-teraz-jak-na-dloni-widac-dlaczego-l
    ech-kaczynski-zginal

    Hm, tu jest napisane "do poniedziałku"
    I co dalej - wysłano, nie wysłano?

    Przypominam, ze wedle Konstytucji to jednak MSZ prowadzi naszą
    politykę zagraniczną, choc taki list ... moze nie można zabronic
    wysłać prezydentowi.

    Dalej patrząc - prezydentem Ukrainy był wtedy Juszczenko.
    Ale od 2010 Janukowycz - prorosyjski. Moze troche za wczesnie, na
    przyjmowanie do NATO. Szczegolnie patrząc na wydarzenia z 2014r.
    Ale moze taki sygnał byłby istotny.

    Co do Gruzji ... tam trzeba z Turcja rozmawiac, bo jak ona nie zechce,
    to pomoc Gruzji była mocno utrudniona ... no i z USA, bo przeciez
    Polska sama nie pomoże.

    > Kaczka, bo dopuszczał wariant wejścia UA do UE, Donkowe takiego
    > wariantu nie uwzględniali. A jeszcze wcześniej w .90 niemce nie uwzględniali
    > wariantu niepodległej Ukrainy.

    A kto sie niemcow pytał?

    a tu zobacz - rok 2013
    https://www.money.pl/gospodarka/unia-europejska/wiad
    omosci/artykul/ukraina;w;ue;radoslaw;sikorski;jedzie
    ;do;kijowa,71,0,1434695.html

    Sikorski chwali umowe stowarzyszeniową z UE,
    i Kaczynskiego, że stał sie proeuropejski

    Umowa ma dłuższą historię
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Stosunki_Ukrainy_z_Uni
    %C4%85_Europejsk%C4%85

    I kto tu popierał, a kto blokował?

    J.

  • 37. Data: 2023-07-04 16:59:27
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > Umowa ma dłuższą historię
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Stosunki_Ukrainy_z_Uni
    %C4%85_Europejsk%C4%85

    > I kto tu popierał, a kto blokował?

    Nie widzę tam wejścia UA do UE tylko:
    lub przystąpienie do unii celnej z Rosją.

    Widać jaką umowę stowarzyszeniową:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Uk%C5%82ad_stowarzysze
    niowy

    Coś żeś pomieszał.