  • 1. Data: 2023-06-27 06:24:53
    Temat: Numerek z dupy, najwyżej się umorzy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2023-06-26/inter
    wencja-zostalem-zhanbiony-szanowany-policjant-skazan
    y-za-lapowki/

    W skrócie - policjant brał łapówki (twierdzi że nie, ale dwie instancje
    stwierdziły że jednak brał).

    No i w czym problem - przecież jak mu złe zarzuty postawili, to najpierw
    BSP przeprosi i umorzy, a jakby nie to prokuratura, a jak nie to jest
    jeszcze są, a jak nie to 2 instancja. Wszak wiadomo, że jak się kulsony
    pomylą to grzecznie przeproszą a nie będą brnęły. Czego przykładem jest
    ten niewinny "szanowany policjant drogówki" (swoją drogą jakiś oksymoron;))

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-06-29 15:58:11
    Temat: Re: Numerek z dupy, najwyżej się umorzy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 27 Jun 2023 06:24:53 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    y-za-lapowki/
    > W skrócie - policjant brał łapówki (twierdzi że nie, ale dwie instancje

    Wierzymy sądom? :-P

> [...]
    > ten niewinny "szanowany policjant drogówki" (swoją drogą jakiś oksymoron;))

    Tak jest ... ale moze jednak zemsta Froga?

    Jak rozumiec
    "Kiedy wysiadł, powiedział, że ucieczka przed policjantami to jest
    jego hobby. Dostaliśmy nagrodę - 500 złotych. Nie było warto, dziś
    uważany jestem za bandytę"
    ?

    A jak "Służb nie zaalarmowały w tej sprawie osoby rzekomo wręczające
    łapówki, lecz to Biuro Spraw Wewnętrznych Policji się do nich
    zgłosiło" ?

    Przejrzały kapowniczek i zaczeły pytac spisane osoby, gdzie nie było
    mandatu?

    "Były policjant, kolega pana Zbigniewa zauważa, że policjanci z
    drogówki prowadzą notatniki służbowe i gdyby pan Zbigniew faktycznie
    te łapówki chciał wziąć i zatrzymywał kierowców z myślą, żeby te
    łapówki od nich brać, to nie wpisywałby tych kontroli w notatnik
    służbowy."

    IMHO - spisywali. Moze musieli sie pochwalic wynikami kontroli.
    Ale łapowki drogówki sie urwaly wiele lat temu, za pierszego PiSu.

    J.

  • 3. Data: 2023-06-29 21:12:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.06.2023 o 15:58, J.F pisze:

    wencja-zostalem-zhanbiony-szanowany-policjant-skazan
    y-za-lapowki/

    > Wierzymy sądom? :-P

    Ja już niespecjalnie ale i tak bardziej niż kulsonom.

    > Tak jest ... ale moze jednak zemsta Froga?

    No ale jak ktoś ma lewe numerki to przecież robert pisał, że policjanci
    sprawdzą i umorzą. Niewinni nie mają co się bać żeby im kulsony jakieś
    zarzuty z dupy stawiali.

    > IMHO - spisywali. Moze musieli sie pochwalic wynikami kontroli.
    > Ale łapowki drogówki sie urwaly wiele lat temu, za pierszego PiSu.

    Też byłem tak przekonany. Dopóki nie trafiłem na dwóch co chcieli tak
    wymusić, że właściwie wymusiłem żeby pisali tan mandat - zaczęli od
    pytania czy restauracja z której wyjechałem na zakazie smacznie stołuje
    bo by się z kolegą przeszli ale ich nie stać. Jak kierowca nie ma
    gotówki to może od rodziny którą wiozłem pożyczyć i nawet stwierdzenie
    że mam tylko kartę ich nie ostudziło. Szczękę z ziemi zbierałem i gdyby
    mi ktoś opowiadał to bym nie uwierzył. Żałowałem że tego nie nagrałem.
    Późny tusk albo wczesna kopacz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-06-30 11:27:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Jun 2023 21:12:14 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > pytania czy restauracja z której wyjechałem na zakazie smacznie stołuje
    > bo by się z kolegą przeszli ale ich nie stać. Jak kierowca nie ma

    Pewnie za przekupstwo cie chcieli zgarnąc.
    Albo wtedy prawdziwą lapówke wyciągnąc :-)

    Bo tu akurat kulson dobrze mowi - jak mandat grozi 200zl, to kto da
    300zl lapowki? Posiadacz 20 pkt :-)
    Zarobki policjantow sie podniosly, donosicielstwo w spoleczenstwie tez
    - jak myslisz po ktorej stówce wpadną?

    Jedna stówka nie zarobek, a jak zaryzykują 30 razy, to jak dlugo sie
    utrzymają? Miesiac im daje.

    Teraz moze lepiej, bo jak złapia takiego +50, to moze PJ jest dla
    niego wiecej warte. A najlepiej na pijanych - tam gotówka moze byc
    gruba.
    Ale akurat pijanych duzo łapią, wiec nie wiem - swój honor mają,
    czy duzo obywateli pije i jedzie choc ich nie stać :-)

> [...]
    > że mam tylko kartę ich nie ostudziło. Szczękę z ziemi zbierałem i gdyby
    > mi ktoś opowiadał to bym nie uwierzył. Żałowałem że tego nie nagrałem.

    No wlasnie - inni nagrają i sie skonczy.

    J.

  • 5. Data: 2023-06-30 12:11:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2023 o 11:27, J.F pisze:

    > Pewnie za przekupstwo cie chcieli zgarnąc.
    > Albo wtedy prawdziwą lapówke wyciągnąc :-)

    To były zwykłe krawężniki. I za takie domaganie się pewnie sami by
    dostali po łbie. Chyba że by kłamali, ale wtedy żadna łapówka im nie
    byłaby potrzebna.

    > Zarobki policjantow sie podniosly, donosicielstwo w spoleczenstwie tez
    > - jak myslisz po ktorej stówce wpadną?

    Dlatego byłem ciężko zszokowany co odwalali.

    > No wlasnie - inni nagrają i sie skonczy.

    Wiem - teraz nagrywam każdą interakcję - szkoda że na telefonie nie da
    się już rozmów...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-06-30 12:35:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jun 2023 12:11:08 +0200, Shrek wrote:

    > To były zwykłe krawężniki. I za takie domaganie się pewnie sami by
    > dostali po łbie.

    Oj tam - liczy sie, ze wręczyłes.

    > Chyba że by kłamali, ale wtedy żadna łapówka im nie byłaby potrzebna.

    Ciekawe, czy gdybyś właczył nagrywanie, wreczył, a potem wyjasniał,
    ze chciałes przyłapać łapówkowiczów, ale nie zdążyłes nikogo
    powiadomić, bo juz byłeś w kajdankach :-)

    Jakos tam sie daje.

    J.

  • 7. Data: 2023-06-30 12:41:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2023 o 12:35, J.F pisze:

    > Oj tam - liczy sie, ze wręczyłes.

    Z tym że nie wręczyłem i wyraźnie powiedziałem że nie wręczę. A ci
    brnęli dalej.

    > Ciekawe, czy gdybyś właczył nagrywanie, wreczył, a potem wyjasniał,
    > ze chciałes przyłapać łapówkowiczów, ale nie zdążyłes nikogo
    > powiadomić, bo juz byłeś w kajdankach :-)

    Wątpię - wzieliby i rozjechalibyśmy się w pokoju;)

    > Jakos tam sie daje.

    No właśnie niebardzo. Jedyne wyjście to na głośnomówiący i nagrywać co
    słychać:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-06-30 15:00:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jun 2023 12:41:09 +0200, Shrek wrote:

    > Z tym że nie wręczyłem i wyraźnie powiedziałem że nie wręczę. A ci
    > brnęli dalej.

    Jakbys jednak wreczył, to by sie liczyło, ze wreczyłes, a nie, ze oni
    namawiali :-)

    > Wątpię - wzieliby i rozjechalibyśmy się w pokoju;)

    Za zlapanie łapowkowicza wysoka premia :-)
    A moze i statystyki lepsze w całym komisariacie ...

    Hm ... to ma tez drugą stronę.
    Powiedzmy ze nagrałeś rozmowę, ale nie wręczyłes.
    Idziesz do prokuratora ... i jaki tu mamy dowód - na usiłowanie
    wzięcia łapówki, czy na usiłowanie złapania wreczającego łapówki? :-)

    > No właśnie niebardzo. Jedyne wyjście to na głośnomówiący i nagrywać co
    > słychać:(

    Hm
    https://support.google.com/phoneapp/answer/9803950?h
    l=pl

    U mnie nie działa.
    Ciekawe gdzie działa, i ciekawe na jakim poziomie zablokowali ...

    J.

  • 9. Data: 2023-06-30 15:05:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.06.2023 o 15:00, J.F pisze:

> [...]
    > Idziesz do prokuratora ... i jaki tu mamy dowód - na usiłowanie
    > wzięcia łapówki, czy na usiłowanie złapania wreczającego łapówki? :-)

    Bez jaj. Znaczy żyjemy w jajcarskim kraju, ale bez jaj.

    > Hm
    > https://support.google.com/phoneapp/answer/9803950?h
    l=pl

    > U mnie nie działa.

    Na starych androidach.

    > Ciekawe gdzie działa, i ciekawe na jakim poziomie zablokowali ...

    Systemu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!