  • 1. Data: 2023-06-13 19:00:50
    Temat: Taka sytuacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://epoznan.pl/news-news-140284-terroryzuje_pozn
    aniakow_kradnac_plujac_i_zaczepiajac_znowu_wyszedl_n
    a_wolnosc_co_na_to_policja

    Chodzi koleś po mieście i zaczepia ludzi oraz okrada sklepu. Co dzień go
    chyba aresztują i wypuszczają. Policja doradza zachowanie spokoju i
    informowanie ich co ta maupa robi i nic więcej nie mogą.

    Dwa pytania - po co mieszkańcy ich mają informować - nie moga sobie
    policjanci sami za małpą chodzić? Drogie - ciekawe czy jakby koło
    schodów w warszawie łaził to też by chuja zrobić mogli.

    Taka nie za przydatna ta policja - chodzić i obserwować aż kogoś nie zabije.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-06-13 21:18:39
    Temat: Re: Taka sytuacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 19:00, Shrek pisze:

    > Chodzi koleś po mieście i zaczepia ludzi oraz okrada sklepu. Co
    > dzień go chyba aresztują i wypuszczają. Policja doradza zachowanie
    > spokoju i informowanie ich co ta maupa robi i nic więcej nie mogą.

    Policja ma prawo zatrzymać osobę podejrzaną, jeżeli istnieje uzasadnione
    przypuszczenie, że popełniła ona przestępstwo, a zachodzi obawa ucieczki
    lub ukrycia się tej osoby albo zatarcia śladów przestępstwa bądź też nie
    można ustalić jej tożsamości albo istnieją przesłanki do przeprowadzenia
    przeciwko tej osobie postępowania w trybie przyspieszonym.(art. 244 kpk)

    > Dwa pytania - po co mieszkańcy ich mają informować - nie moga sobie
    > policjanci sami za małpą chodzić?

    Pewnie i mogą, tylko top nie jest tak, że on cały czas chodzi i kradnie.
    Żeby jeszcze przestępstwa popełniał, ale wygląda na to, że to raczej
    wykroczenia.

    > Drogie - ciekawe czy jakby koło schodów w warszawie łaził to też by
    > chuja zrobić mogli.

    Tylko, co on by tym schodom mógł takiego zrobić?

    > Taka nie za przydatna ta policja - chodzić i obserwować aż kogoś nie
    > zabije.

    Gdyby była choć poszlaka, że jest bardziej prawdopodobne, że on kogoś
    zabije, niż każda przypadkowa inna osoba. Ale on sobie chodzi i kradnie.
    Fakt, że w prawie brakuje przepisu pozwalającego na tymczasowe
    aresztowanie z uwagi na prawdopodobieństwo, że zatrzymywany bedzie
    naruszał porządek prawny, ale takie coś również nie byłoby zbyt
    bezpieczne. Idziesz w kierunku schodów, to Cię aresztują, bo zapewne
    postanowisz po nich poskakać.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2023-06-13 21:50:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pewnie i mogą, tylko top nie jest tak, że on cały czas chodzi i kradnie.
    > Żeby jeszcze przestępstwa popełniał, ale wygląda na to, że to raczej
    > wykroczenia.

    A to spoko - chodzić obserwować. Oczywiście nie policja - obywatele.

    > Tylko, co on by tym schodom mógł takiego zrobić?

    Nie wiem. A co lotna brygada opozycji mogła że im antyterrorystów
    ponośnikiem podesłaliście?

    > Gdyby była choć poszlaka, że jest bardziej prawdopodobne, że on kogoś
    > zabije, niż każda przypadkowa inna osoba. Ale on sobie chodzi i kradnie.

    I ludzi zaczepia i pluje...

> [...]
    > aresztowanie z uwagi na prawdopodobieństwo, że zatrzymywany bedzie
    > naruszał porządek prawny, ale takie coś również nie byłoby zbyt

    Tu się zgadzam - natomiast jak już jest taki klient, że co drugi dzień
    ląduje na komisariacie, to już można mu stałego kulsona przydzielić:P

    > Idziesz w kierunku schodów, to Cię aresztują, bo zapewne
    > postanowisz po nich poskakać.

    A tu akurat trafiłeś jak k.o.mendant głośnikiem . Zatrzymania bez
    podstaw pod schodami i okolicznych okolicznościach są tak na porządku
    dziennym że aż już nikt nawet o nich nie pisze. I właśnie dlatego macie
    taki chujowy piar - jak trzeba ruszyć dupę do patola to chuj i się nie
    da. A pod schodami prześladujecie każdego kto się władzy nie podoba i
    się da bez żadnego trybu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-06-13 23:13:51
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.06.2023 o 21:50, Shrek pisze:

    > A to spoko - chodzić obserwować. Oczywiście nie policja - obywatele.

    Nikt im chodzić za nim i obserwować nie proponował. Skoro gość chodzi i
    kradnie, no to chyba inni będą widzieć.

    > Nie wiem. A co lotna brygada opozycji mogła że im antyterrorystów
    > ponośnikiem podesłaliście?

    Nie wiem, czy ogarnąłeś, że ja nikogo nigdzie nie wysyłałem.

    > I ludzi zaczepia i pluje...

    Największe zagrożenie z tego wypływa, że jeśli trafi na nieodpowiednią
    osobę, to może się coś złego zdarzyć. Ale widać gość jednak głupi nie jest.

    > Tu się zgadzam - natomiast jak już jest taki klient, że co drugi dzień
    > ląduje na komisariacie, to już można mu stałego kulsona przydzielić:P

    Pewnie można, tylko gdzie ich znaleźć?

> [...]
    > taki chujowy piar - jak trzeba ruszyć dupę do patola to chuj i się nie
    > da. A pod schodami prześladujecie każdego kto się władzy nie podoba i

    Dostrzegam pewien brak konsekwencji. Policja ma zły piar, bo
    dziennikarze nie informują o nadużyciach?
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2023-06-14 06:37:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nikt im chodzić za nim i obserwować nie proponował. Skoro gość chodzi i
    > kradnie, no to chyba inni będą widzieć.

    To była analogia do "jeździć, obserwować"

    > Nie wiem, czy ogarnąłeś, że ja nikogo nigdzie nie wysyłałem.

    Ale policja już tak.

    > Największe zagrożenie z tego wypływa, że jeśli trafi na nieodpowiednią
    > osobę, to może się coś złego zdarzyć. Ale widać gość jednak głupi nie jest.

    Oczywiście - jak trafi na "nieodpowiednią osobę", czyli taką co się
    potrafi obronić, to jest problem i wtedy szybko zareagujecie i
    postawicie zarzuty takiej osobie. Zagrożeniem jest jak się obywatel
    będzie bronić a nie jak patus robi bydło i zaczepia ludzi. Dość typowe
    dla kulsonów.

    > Pewnie można, tylko gdzie ich znaleźć?

    Zaptaj na k.o.mendzie - prowadzili rekrutację do drużyny kulsona - może
    jakiś nałapali.

    Dostrzegam u ciebie braki w myśleniu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2023-06-14 10:31:38
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 13 Jun 2023 19:00:50 +0200, Shrek napisał(a):

    > Chodzi koleś po mieście i zaczepia ludzi oraz okrada sklepu. Co dzień go
    > chyba aresztują i wypuszczają. Policja doradza zachowanie spokoju i
    > informowanie ich co ta maupa robi i nic więcej nie mogą.

    Dopóki nie narysuje kredą na chodniku 8 gwiazdek, nie ma się o co
    przyczepić.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 7. Data: 2023-06-14 14:50:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 Jun 2023 19:00:50 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > policjanci sami za małpą chodzić? Drogie - ciekawe czy jakby koło
    > schodów w warszawie łaził to też by chuja zrobić mogli.

    Ale schody jedne, a sklepów dużo.

    > Taka nie za przydatna ta policja - chodzić i obserwować aż kogoś nie zabije.

    No ale za plucie chcesz aresztować?

    Zresztą masz tam przeciez opisaną procedurę.

    Bo policja potrafi tez miec sukcesy
    https://www.tvp.info/70448316/17-latek-z-siekiera-na
    padal-na-sklepy-nieoficjalnie-to-syn-sedzi-sadu-najw
    yzszego

    Jakos upilnowali.

    J.

  • 8. Data: 2023-06-14 16:25:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 14 czerwca 2023 o 10:31:40 UTC+2 Olin napisał(a):

    > Dopóki nie narysuje kredą na chodniku 8 gwiazdek, nie ma się o co
    > przyczepić.

    Zgodnie z wieloletnią tradycją kulsoneria uświadomiona, który to rząd jest do dupy.
    I wie dokładnie, co znaczy 8 gwiazdek, a nawet 5+3, i nie możesz się tłumaczyć,
    że to ma być "putin xuj" (tak żeby było bardziej z ukraińska ;)

  • 9. Data: 2023-06-14 17:41:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > I wie dokładnie, co znaczy 8 gwiazdek, a nawet 5+3, i nie możesz się tłumaczyć,
    > że to ma być "putin xuj" (tak żeby było bardziej z ukraińska ;)

    Patrz sygnaturka;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-06-14 17:51:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 14:50, J.F pisze:

    > Ale schody jedne, a sklepów dużo.

    Ale typ jeden - nie za nim łażą i zamykają na 48 po każdym czynie
    zabronionym.

    > No ale za plucie chcesz aresztować?

    Na nic się nie łapie? Niedawno za brak maseczki pałowali. Za coś go na
    ten komisariat co drugi dzień zaciągali.

> [...]
    >
    > Bo policja potrafi tez miec sukcesy
    > https://www.tvp.info/70448316/17-latek-z-siekiera-na
    padal-na-sklepy-nieoficjalnie-to-syn-sedzi-sadu-najw

    No i super. Choć w sumie trochę słabo że za trzecim razem. Wątpię żeby
    to był jakiś mistrz zbrodni choćby dlatego że nie zmieniał miejsca więc
    pewnie wystarczyło się po monitoringu przejść po mieście żeby namierzyć
    skąd wylazł. No dobra - udało się od biedy policji zrobić to co powinna
    - gdzie tu temat do dyskusji?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!