  • 1. Data: 2023-06-14 13:06:01
    Temat: Głosuj na PO!
    Od: "Andrzej B." <n...@t...net.pl>

    Cały czas mnie zastanawia dlaczego tak wielu
    Polaków nie lubi PO. Przecież to jedyna szansa
    aby dokonać w Polsce radykalnych zmian.

    Cała nasza inteligencja czeka na wygraną PO.

    Wielu z nich tęskni za wysokim bezrobociem
    bo to ono napędzało ich gospodarkę za marne grosze.
    Pamiętam jak w cv na stanowisko sprzątaczki wymagane
    było ukończenie jakiś studiów i dobra znajomość angielskiego.
    Ludzie prosili się o robotę a teraz we łbach studentom się
    poprzewracało.

    Po co nam ten Turów. Nie lepiej sprzedać go jakiemuś Niemcowi.
    On go dofinansuje, bo ma na to naszą składkową unijną kasę
    a my mamy tylko kłopot.

    System sprawiedliwości, stary dobry system, który chce
    tak bardzo zmienić PIS działa skutecznie na całym świecie.

    Za kradzież batonika niepełnosprawny umysłowo chłopak
    dostał dwuletni wyrok więzienia i odbywał tą karę w więzieniu!
    A wielu wielomiliardowych aferzystów, dostawało podobne wyroki ale w zawieszeniu.

    To co teraz chce zaprowadzić PIS w kwestii sprawiedliwości to jakiś horror.

    Podoba mi się, że PO nie prezentuje jakiegoś programu.
    No bo po co się wysilać. Niemcy lepiej wiedzą jak prowadzić w Polsce
    naszą gospodarkę.

    Wystarczy tylko przypomnieć sobie jak prężnie za czasów rządów PO
    rozwijała się gospodarka w dziedzinie handlu naszymi przedsiębiorstwami,
    ile ich likwidowano bo się nie opłacały, jak wielki był w Polsce
    import śmieci z Niemiec.

    Spójrzcie na aktualny świetny niemiecki projekt solidarnościowy
    przymusowego przyjmowania imigrantów, który chce imigrantów
    potraktować jak nowy rodzaj śmieci. Pomysł genialny.
    Oni zostawią sobie imigrantów pracujących a my dostaniemy ludzki chłam,
    z którym będziemy mieli ogromne kłopoty natury wizerunkowej, finansowej,
    organizacyjnej.

    Wystarczy spojrzeć na Szwecję - mafie narkotykowe,
    strzelaniny na ulicach, jednym słowem - tam nareszcie jest wesoło!

    Dodam tylko jeszcze, że Putina bardzo ucieszyło, gdy Angela sprowadziła
    do siebie ruskie wojska. No bo taki islamista gdy tylko dostanie
    jakąkolwiek broń - dla Allacha zrobi wszystko, a nawet gdy jakiś Islamista
    nie będzie chciał zabić Niemca, to już jego ziomale go do tego zmuszą.
    Te napady uliczne to na razie tylko takie ich ćwiczenia wojskowe.

    Brukselo, NATO! - Araby z Putinem rooooozzzzzpierrrrdolą UE od wewnątrz,
    co Chińczykom jest bardzo na rękę.

    Wracając do wyborów.
    Tusk, wspólnie z kolegami z opozycyjnych partii, nawet nie mając władzy
    może pochwalić się spektakularnymi osiągnięciami w dziedzinie finansowej.

    No bo weźmy te składane przez ludzi z PO skargi do UE, które nakładają
    obficie kary pieniężne, no niby na PIS ale tak naprawdę na polski naród,
    na przedsiębiorców, na samorządy w których teraz rządzą na ogół ludzie z PO.

    Taka nie wypłata na KPO jest teraz przez inflację warta coraz mniejszą
    połowę tych przyznanych ale nie wypłaconych w przepisowym czasie pieniędzy.
    Opóźnienia realizacji biznesowych planów inwestycyjnych to też świetna strata.

    Tusk udowodnił jaki ma ogromny talent w dziedzinie mnożenia nam kłopotów.

    Również dawny beton bardzo aktywnie działa w Polsce na rzecz rosnącej inflacji.
    Byłem niedawno świadkiem incydentu na naszym osiedlowym ryneczku.
    Straganiarz wystawił niższe ceny warzyw, bo kupił je w tym dniu na giełdzie
    taniej aż tu nagle pojawił się rynkowy ochroniarz i brutalnie chłopinę
    zbluzgał i wymusił na nim poważne podwyższenie ceny. Nie pomogła
    argumentacja, że mu się te produkty zmarnują gdy ludzie ich nie kupią.
    Straganiarz nie miał wyjścia bo mógłby dostać wypowiedzenie umowy o najem.

    ...dlatego

    FRAJERY - nie mata wyjścia - głosujta na wiochę z PEŁO!!!
    Dalej oglądajta TVN.
    Po wygranej burdel mata zagwarantowany.

    Mnie osobiście PIS naprawdę się nie podoba.
    Jest strasznie tandetny i taki nieporadny.
    Ale z dwojga złego wolę PIS. Przynajmniej stara się dbać o nas.
    PISowi trzeba tylko wskazać rzeczy do naprawienia, podsunąć pomysły zmian.
    Oni są w stanie je wprowadzić.

    Andrzej.

  • 2. Data: 2023-06-14 13:55:51
    Temat: Re: Głosuj na PO!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 14 Jun 2023 04:06:01 -0700 (PDT), Andrzej B. wrote:
    > Cały czas mnie zastanawia dlaczego tak wielu
    > Polaków nie lubi PO. Przecież to jedyna szansa
    > aby dokonać w Polsce radykalnych zmian.

    Mieli 8 lat :-)

    > Cała nasza inteligencja czeka na wygraną PO.

    widac wiecej wyborców jest nieinteligentna :-

    > Wielu z nich tęskni za wysokim bezrobociem
    > bo to ono napędzało ich gospodarkę za marne grosze.

    No coz, wielu z nich to "biznesmeni", to lubią zatrudniac za grosze.
    Ale w PiS tez wielu to biznesmeni :-)

    Bez żartów - temat jest bardziej skomplikowany, i łatwo podjąć złą
    decyzję. I nawet, jeśli wydaje się, ze PiS wyszło w miare dobrze,
    to jeszcze są efekty długofalowe ... i czesto zależne od innych
    czynników.

    > Pamiętam jak w cv na stanowisko sprzątaczki wymagane
    > było ukończenie jakiś studiów i dobra znajomość angielskiego.
    > Ludzie prosili się o robotę a teraz we łbach studentom się
    > poprzewracało.

    A potem student znajacy angielski wyjezdzał sprzątać za funty ...

    > Po co nam ten Turów. Nie lepiej sprzedać go jakiemuś Niemcowi.
    > On go dofinansuje, bo ma na to naszą składkową unijną kasę
    > a my mamy tylko kłopot.

    A nie może PiS dotacji wyciągnąc z Unii?

    A Turów ... jesli nie unijne sądy, to za ileś tam lat węgiel sie
    skonczy, i co PiS zrobi, jesli dziś straszy ilez to tysiecy ludzi
    żyje dzieki tej elektrowni?

> [...]
    > Za kradzież batonika niepełnosprawny umysłowo chłopak
    > dostał dwuletni wyrok więzienia i odbywał tą karę w więzieniu!

    No a teraz to nie dostanie?

> [...]

    > Wystarczy tylko przypomnieć sobie jak prężnie za czasów rządów PO
    > rozwijała się gospodarka w dziedzinie handlu naszymi przedsiębiorstwami,

    No ale widzisz - taki był pomysł - sprywatyzować.
    Uważasz, ze lepiej wygonic starą dyrekcje, zatrudnić "swoją",
    i dopłacać, dopłacać, dopłacać?

    Oczywiscie sa i inne przykłady ...

    > ile ich likwidowano bo się nie opłacały, jak wielki był w Polsce
    > import śmieci z Niemiec.

    Taaa ... a ja czytalem, jak przedsiębiorcy protestowali przeciw
    wywozowi starych akumulatorów na Litwę.
    I w ogole jak tak można, przecież są przepisy o transporcie odpadów,
    jakby je władza egzekwowała, to żaden złom by kraju nie opuścił.

    A w tle oczywiscie, ze oni chcieliby na przerabianiu tego złomu
    zarobic.

    > Spójrzcie na aktualny świetny niemiecki projekt solidarnościowy
    > przymusowego przyjmowania imigrantów, który chce imigrantów
    > potraktować jak nowy rodzaj śmieci. Pomysł genialny.

    No to niech sie PiS stara, i dorzuci Ukraincow do kompletu.
    I wyciągnie dotacje na ich zagospodarowanie, bo mamy ich az za dużo.

    A nie tak, ze wszystkich poobraża i zostanie sam ...

> [...]
    >
    > Wystarczy spojrzeć na Szwecję - mafie narkotykowe,
    > strzelaniny na ulicach, jednym słowem - tam nareszcie jest wesoło!

    Co racja to racja. Ale nasze Zomo lepsze, i na to nie pozwoli.

> [...]
    > na przedsiębiorców, na samorządy w których teraz rządzą na ogół ludzie z PO.

    Ale czemu partia Prawo i ... nie potrafi działać zgodnie z prawem?

    To by żadnych kar nie płaciła.

    Zeby prowadzic polityke zagraniczną w stylu słonia w składzie
    porcelany, to sie trzeba USA nazywać.

> [...]
    >
    > Tusk udowodnił jaki ma ogromny talent w dziedzinie mnożenia nam kłopotów.

    Zaraz zaraz - przeciez ostatnio to Ziobro i Dua blokują wypłaty.

    Przy czym za próbę zawłaszczenia sądów, to pisu nie pochwale.

> [...]
    > argumentacja, że mu się te produkty zmarnują gdy ludzie ich nie kupią.
    > Straganiarz nie miał wyjścia bo mógłby dostać wypowiedzenie umowy o najem.

    Moze i tak.
    W koncu ryneczek zarabia na sprzedających, a nie na kupujących.
    To sprzedający muszą być zadowoleni :-)

    > Mnie osobiście PIS naprawdę się nie podoba.
    > Jest strasznie tandetny i taki nieporadny.
    > Ale z dwojga złego wolę PIS.

    Taa ... i nawet nie zauważysz, jak tobie sie do d* dobiorą .

    > Przynajmniej stara się dbać o nas.

    Ja tam sie zaliczam do inteligencji, wiec zupełnie tak nie uważam :-)

    Choć za parę rzeczy można by pochwalić ... ale przeważają te inne ...

    > PISowi trzeba tylko wskazać rzeczy do naprawienia, podsunąć pomysły zmian.
    > Oni są w stanie je wprowadzić.

    To wskazuj.

    Bo ja tam widzę, ze PiS jest bardzo odporny na krytykę, zrobi tak, jak
    uwaza za stosowne, i w d4 ma twoje rady ...

    J.

  • 3. Data: 2023-06-14 14:11:11
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 14 czerwca 2023 o 13:06:03 UTC+2 Andrzej B. napisał(a):

> [...]
    > Ale z dwojga złego wolę PIS. Przynajmniej stara się dbać o nas.
    > PISowi trzeba tylko wskazać rzeczy do naprawienia, podsunąć pomysły zmian.

    NTG.
    Choć takiego symetrysty jeszcze nie widziałem.
    Wskazuj im, wskazuj, przez 8 lat jeszcze się nie zmęczyłeś?
    Podsuwasz to im co innego.
    Choć zgodzę się, patrząc na to, co odpierdzielają, że byliby w stanie wprowadzić
    wszystko.
    Na szczęście nie mogą.

  • 4. Data: 2023-06-14 15:06:16
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

> [...]
    > argumentacja, że mu się te produkty zmarnują gdy ludzie ich nie kupią.
    > Straganiarz nie miał wyjścia bo mógłby dostać wypowiedzenie umowy o najem.

    Aż tak? Próbuję zrozumieć dlaczego i jedyne co przychodzi mi do głowy
    to właściciele firm ochroniarskich, zwykle starzy działacze albo ludkowie
    ze służb. Widać cieciarnia z pamięcią 5 minutową zapomniała ile zarabiali
    za Donka.

> [...]
    > Po wygranej burdel mata zagwarantowany.
    >
    > Mnie osobiście PIS naprawdę się nie podoba.
    > Jest strasznie tandetny i taki nieporadny.

    Po uśrednieniu pisy = peło. Buda USA vs buda DE.

  • 5. Data: 2023-06-14 15:12:33
    Od: "Andrzej B." <n...@t...net.pl>

    środa, 14 czerwca 2023 o 13:55:53 UTC+2 J.F napisał(a):
> [...]
    >
    > Bo ja tam widzę, ze PiS jest bardzo odporny na krytykę, zrobi tak, jak
    > uwaza za stosowne, i w d4 ma twoje rady ...

    W kwestii sądów mój pogląd jest taki, że sędziowie muszą reprezentować
    aktualny rząd.
    Każdy aktualny rząd.
    To rząd jest ich pracodawcą i od rządu musi zależeć kto może być sędzią a kto nim nie
    będzie.

    Jeśli sądownictwo jest kalekie to oznacza koniec dla rządzących, nie radzą sobie
    z tym problemem. Dlatego PO przegrało i teraz rządzi PIS bo sędziowie PO zaczęli
    reprezentować nie rząd ale przestępcze kliki. Sędziowie ci nadal tu funkcjonują.

    Tych ćwoków z PO zabiegających o karanie nas przez UE już dawno postawiłbym przed
    sądem.

    To jest właśnie ta nieporadność PISu, która mnie wkurza.
    Mają władzę i muszą umieć robić porządek z takimi ćwokami.

    Nie radzą sobie z nimi,
    to teraz mogą przegrać.

    Jak przegrają to będzie to wielkie nieszczęście dla zwykłych obywateli i dla państwa,
    bo powrotu dla PISu już długo nie będzie.

    Dotknie ich syndrom Jezusa.

    Aby wygrać, PIS musi naprawdę dobrze przygotować kampanię wyborczą.
    Zatrudnić najlepszych naszych fachowców od mediów, nie tych od Rydzyka
    i nie tych z zagranicy.

    Mam dla nich nowy bez kosztowy system wyborczy, jak go nie wprowadzą to przegrają.

    Andrzej.

  • 6. Data: 2023-06-14 15:38:40
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 13:55, J.F pisze:
    > On Wed, 14 Jun 2023 04:06:01 -0700 (PDT), Andrzej B. wrote:

    Podziwiam Waszą wiarę w to, że kolejna partia cokolwiek poprawi.

    Przypomina mi to czasy, gdy jakiś pociotek rządzących po zniszczeniu
    jako jakiś prezes państwowej firmy dostawał równie odpowiedzialną
    funkcję w innej firmie nawet o zdecydowanie odmiennym profilu.
    Uzasadnienie było: Tu mu nie wyszło ale może się sprawdzić na nowej
    posadzie:)

    Wybory odbywają się regularnie od ponad trzydziestu lat, zmieniono wiele
    partii rządzących ale nie przypominam sobie, żeby ta następna zrobiła
    cokolwiek lepiej.

    Czy nikomu do głowy nie przychodzi, że to może ten reżim demokratyczny
    jest główną przyczyną upadku Polski?

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 7. Data: 2023-06-14 15:45:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 14 Jun 2023 05:11:11 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Choć takiego symetrysty jeszcze nie widziałem.

    To nie żaden symetrysta tylko piSSdzielec rzucony na odcinek internetów.
    Osiem lat temu też tak zagajali: "zawsze głosowałem na PO, ale widzę, że
    PiS chyba lepsze".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 8. Data: 2023-06-14 16:13:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 14 czerwca 2023 o 15:45:17 UTC+2 Olin napisał(a):

    > To nie żaden symetrysta tylko piSSdzielec rzucony na odcinek internetów.
    > Osiem lat temu też tak zagajali: "zawsze głosowałem na PO, ale widzę, że
    > PiS chyba lepsze".

    Symetrysta miał być w cudzysłowie, na mile śmierdzi piSSowskim trollem.
    I nawet chyba nie musi być rzucany, z tego, co pisze, widać ideowy, czyste ORMO.
    Albo to plus dodatkowe uszkodzenia. Oby niegroźny.

    Musiałbym sprawdzić, ale pewnie 8 lat temu to jeszcze albo w ogóle się usenetem
    nie bawiłem (poza namiętnym czytaniem śp. p.r.h.n. w złotym wieku na studiach
    na początku XXIw. - może i dobrze, bo kiedyś rozmowa zeszła na usenet i ja się
    pytam kolegi "to ty masz czas na czytanie grup dyskusyjnych?" a on na to "ty się
    lepiej spytaj, czy ja mam czas na cokolwiek innego!" ;) albo nie wychodziłem poza
    p.b.b.,
    wcześniej wystarczało mi śp. forum mbanku.

    Cóż, jeśli wszystko, na co ich stać, to ta stara śpiewka, to dobrze wróży :)
    A jeszcze lepiej to, jeśli 4 lata temu nie musieli zagajać ;>

  • 9. Data: 2023-06-14 16:31:10
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 14.06.2023 o 15:12, Andrzej B. pisze:

    > W kwestii sądów mój pogląd jest taki, że sędziowie muszą reprezentować
    > aktualny rząd.
    > Każdy aktualny rząd.

    Właśnie po to, aby zapobiec takiej absurdalnej i patologicznej sytuacji,
    wymyślono trójpodział władzy.

    > To rząd jest ich pracodawcą i od rządu musi zależeć kto może być sędzią a kto nim
    nie będzie.

    Nie. Pracodawcą są obywatele. Rząd nie ma z czego im płacić.
    To znaczy może mieć, jak sobie wydrukuje kolorowe papierki bez pokrycia.
    Ale sędziowie, to (przeważnie) inteligentni ludzie i jak się zorientują,
    że te papierki są nic nie warte, to...

    > Jeśli sądownictwo jest kalekie to oznacza koniec dla rządzących, nie radzą sobie
    > z tym problemem.

    Jeśli sądownictwo jest kalekie, to w pierwszej kolejności winni są
    ustawodawcy, a w drugiej władza wykonawcza.
    Kulawe prawo, to kulawe sądownictwo...

    > Dlatego PO przegrało i teraz rządzi PIS bo sędziowie PO zaczęli
    > reprezentować nie rząd ale przestępcze kliki.

    Nie. Nie dlatego PO przegrało.

    > Sędziowie ci nadal tu funkcjonują.

    A część zastąpili Piotrowicze, Pawłowicze itd...

    > Tych ćwoków z PO zabiegających o karanie nas przez UE już dawno postawiłbym przed
    sądem.

    Te ćwoki, które łamią prawo i przez to UE karze nas zablokowaniem
    funduszy, już dawno powinni siedzieć.

    > To jest właśnie ta nieporadność PISu, która mnie wkurza.
    > Mają władzę i muszą umieć robić porządek z takimi ćwokami.

    Dla zwolenników totalitaryzmu i dyktatury, dyktatura i totalitaryzm są
    fajne, dopóki biorą w tym udział i ich to osobiście nie dotyka.

    > Nie radzą sobie z nimi,
    > to teraz mogą przegrać.

    I całe szczęście. Świat nie potrzebuje kolejnego państwa z szalonymi
    dyktatorami.

    > Jak przegrają to będzie to wielkie nieszczęście dla zwykłych obywateli i dla
    państwa,
    > bo powrotu dla PISu już długo nie będzie.

    I całe szczęście.
    Tak samo jak nie ma już powrotu do "starego" PO (ale z zupełnie innych
    powodów niż myślisz).

    > Dotknie ich syndrom Jezusa.

    Że what?

    > Aby wygrać, PIS musi naprawdę dobrze przygotować kampanię wyborczą.

    A da się jeszcze bardziej zepsuć prawo, obrzucić gównem opozycję, UE,
    homoseksualistów, kobiety..? Sfałszować wybory jak już będą pod ścianą?
    No jeżeli się da i ludziom będzie się to podobać, to wygrają.

    > Zatrudnić najlepszych naszych fachowców od mediów, nie tych od Rydzyka
    > i nie tych z zagranicy.

    Najlepsi fachowcy w pis od mediów, to najlepsi fachowcy od wyciągania
    śmieci ze śmietnika, rozrzucanie ich dookoła śmietnika i robienie z tego
    newsa "a bo PO". To najlepsi fachowcy od obrzucania kogoś gównem, bez
    względu na fakty, bo może się przyklei... to najlepsi fachowcy od
    fakenewsów i powielania kacapskiej narracji.

    https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    2GPXHYUfHbYdaC3bE9WGcWCfxnMpjAFMJaZfGrv9BS7MozVGMSSe
    zpip7jimNq3fBl

    Już mają najlepszych fachowców. Da się lepiej?

    > Mam dla nich nowy bez kosztowy system wyborczy, jak go nie wprowadzą to przegrają.

    Zapewne docenią każdy pomysł optymalizacji kosztów niszczenia
    przeciwników totalitaryzmu i dyktatury.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 10. Data: 2023-06-14 17:13:55
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Nie. Pracodawcą są obywatele. Rząd nie ma z czego im płacić.
    > To znaczy może mieć, jak sobie wydrukuje kolorowe papierki bez pokrycia.

    Ogólnie każdy przed kimś odpowiada, fajnie by było gdyby sędziowie też za coś
    odpowiadali.

    OT.
    https://pbs.twimg.com/media/FjtcVAsWYAI7vnw?format=p
    ng&name=small