  • 1. Data: 2023-06-26 12:46:51
    Temat: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    https://www.facebook.com/PutinowaPolska/posts/pfbid0
    2MgQmcyLhb2hby6rNAf85K4rFUNxpUbPFv5YAGjydRS2qcbdvJd7
    4AE9q3Dq6SF3El

    (Nie wymaga logowania.)

    Jest to tak napisane, że nawet nie da się tego skomentować bez pisania
    banałów i oczywistości, albo zwyczajnie, że ręce i nogi opadają.
    Jeżeli ktoś nadal nie widzi co się w tym kraju dzieje, to jest
    (nad)zwyczajnym idiotą.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2023-06-26 16:11:57
    Temat: Re: Tydzień w reżimie odcinek 120
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Jun 2023 12:46:51 +0200, Kviat wrote:
> [...]
    > banałów i oczywistości, albo zwyczajnie, że ręce i nogi opadają.
    > Jeżeli ktoś nadal nie widzi co się w tym kraju dzieje, to jest

    Ale o cos konkretnie chodzi?

    -zmiany na stanowiskach wicepremierów ... w gestii premiera i Partii.
    przy poprzednich protestowałeś?

    -wiec w Bogatynii ... mocny punkt sporny jak widac. Ale ale ... a co
    Tusk ma tam do zaproponowania? :-)

    -wykup wp ... wolno Partii. O ile ma pieniądze, a pewnie nie ma.
    Rozmowy z Onet? Z tym "niemieckim wężem"? średnio wierzę.
    I tak bez argumentów, ze sie teczke naczelnego wyciagnie,
    albo posadzi za jazdę po pijaku?

    Kontrole w WP ... juz zapomniałes jak to za Tuska było?
    Tasmy z Sowy, trotyl ...
    No ale dobra, poczekajmy na te kontrole, WP nie TVN ...

    -cud na gieldzie ... no coz, normalna sprawa. Zakazana, a normalna.
    Śledztwo ... bedzie mozna zrobic po wyborach, ciekawe czy zrobia,
    chocby, zeby zobaczyc kto na tym zarobił, a kto stracił.

    przy czym takich cudów z przeszłości moge wskazac kilka ... ciekawe
    ile śledztw było.

    -VNC serwer ... a jaka wersja? Bo to czasem uzyteczne narzędzie jest.
    I wcale niekoniecznie "bez wiedzy uzytkowników".
    Ziobrzysta powinien raczej pegassusa zainstalować :-)
    "Akwarysta" w ogole wiedział, do czego słuzy VNC?
    Moze mu podpowiedziano na jego prośbę o zdalną pracę?

    -Mlode Głowy ... a kto badal nastolatkow? Moze Pawlak wykazał sie
    czujnoscią, nie tylko stalinowską?

    No coz dorzuce pare od siebie:

    -Ziobro docenił Kola Gospodyn Wiejskich
    https://goniec.pl/ministerstwo-sprawiedliwosci-kupil
    o-prezenty-dla-kol-gospodyn-wiejskich-niewiarygodne-
    skad-wzieto-pieniadze-ar-wmm-210623
    ... pieniedzmi z Funduszu Sprawiedliwosci.

    -spoleczenstwo zlapalo pijaka
    https://dziennikpolski24.pl/policja-w-oswiecimiu-int
    erweniowala-na-placu-zabaw-gdzie-35latek-przysypial-
    na-lawce-majac-pod-opieka-roczne-dziecko/ar/c1-17652
    505
    równie czujni, jak ten Pawlak?

    -polowanie na księdza?
    https://wiadomosci.onet.pl/kujawsko-pomorskie/ksiadz
    -oskarzony-o-pedofilie-przebywa-w-domu-z-uchodzcami-
    to-bagno/66e3mls
    czujne mamy spoleczenstwo. I widac cięte :-)

    Tak swoją drogą ... katecheci wystawieni przez biskupa sa obowiązkowo
    sprawdzani w tym Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym ?

    Ale ale ... sprawa jest jakas starsza
    https://www.lublin112.pl/rzecznik-praw-dziecka-eduka
    torzy-seksualni-nie-byli-sprawdzani-w-rejestrze-pedo
    filow-sa-wnioski-o-ukaranie/

    Reżim, wolność pod kontrolą, pisowski rzecznik?

    P.S. RPD podlega takiemu sprawdzaniu? :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-06-26 16:30:16
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.06.2023 o 16:11, J.F pisze:
    2MgQmcyLhb2hby6rNAf85K4rFUNxpUbPFv5YAGjydRS2qcbdvJd7
    4AE9q3Dq6SF3El

    > Ale o cos konkretnie chodzi?

    LOL :)

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2023-06-30 12:02:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 26 Jun 2023 16:30:16 +0200, Kviat wrote:
    2MgQmcyLhb2hby6rNAf85K4rFUNxpUbPFv5YAGjydRS2qcbdvJd7
    4AE9q3Dq6SF3El

    > LOL :)

    Całokształt jak widać ... taki se.

    A tu kolejne ciekawostki wychodza np żona dyrektora z RMF pracuje w
    grupie Orlen

    RMF reżimowym radiem nie nazwę ... ale moze cos jest
    https://polityka.co.pl/nie-tylko-mazurek-i-ziemiec-z
    ona-dyrektora-rmf-pracuje-w-orlenie-pis-2887479.html

    A od kiedy żona tam pracuje i jako kto ...

    J.

  • 5. Data: 2023-06-30 12:43:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jun 2023 12:02:42 +0200, J.F wrote:
> [...]
    > https://polityka.co.pl/nie-tylko-mazurek-i-ziemiec-z
    ona-dyrektora-rmf-pracuje-w-orlenie-pis-2887479.html

    P.S. posluchałem kawałka Pińskiego ... czy to sie na pozew nadaje,
    czy nie?

    Ale kto miałby sie czuc oczerniony? Radio RMF FM, jego naczelny czy
    inni przeciwnicy, Ziemiec, Mazurek ?

    P.S. RMF slucham dosc czesto, a Ziemca jakos nie kojarze, ani
    "nachalnej propagandy". Kiedy on cos tam emituje?
    W soboty rano? To wtedy faktycznie chyba nie słucham...

    J.

  • 6. Data: 2023-06-30 15:42:14
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):

    > Jeżeli ktoś nadal nie widzi co się w tym kraju dzieje, to jest
    > (nad)zwyczajnym idiotą.

    Ja już klepałem kilka razy, w RU PL jest czwartym najbardziej znienawidzonym państwem
    po USA, UK, UA. Trzeba być lotnym jak Kviat aby "kupić" rewelacje o pro Ruskości
    PISów,
    lub szukać głupszych od siebie.

    Takich rewelacji w internetach jak mrówków.
    https://gazetawarszawska.com/index.php/okupacja-zydo
    wska-w-polsce

    Obadaj lepiej ustawę z 2016 o przekazaniu sprzętu przez PL na UA.

    9)
    nieodpłatne przekazania uzbrojenia, produktów podwójnego zastosowania i wojskowego
    mienia niebojowego;
    https://sip.lex.pl/akty-prawne/mp-monitor-polski/ukr
    aina-polska-umowa-w-sprawie-wzajemnej-wspolpracy-w-d
    ziedzinie-18806214

    Kogo mr.Kviecie znów chcesz załadować w chu?
    Jak PL darmowe przekazanie broni (inni kredytują) jest pro-ruskością pisow?
    Serio, tak głupich ludzi jest poniżej 3%.

    OT.
    cyt.
    Rzymianie świadomie tworzyli konflikty między ludami, które podbijali. Oczywiście
    robili to tak sprytnie, żeby nikt nie domyślił się, że to Rzym chce ich skłócić.
    Dzięki temu
    wiadomo było, że państwa będące w konflikcie nie zjednoczą się przeciwko Rzymowi.
    Sprytni Rzymianie szli jeszcze dalej - sami pomagali rozwiązać ten konflikt, stawali

    się rozjemcami zwaśnionych stron. Dzięki temu zyskiwali dodatkowy podziw i posłuch
    wśród podbitych ludów.
    https://wikikids.pl/co-to-znaczy-dziel-i-rzadz-kto-t
    o-powiedzial/

    Lub:

    Brytyjska polityka w Indiach miała tworzyć i wykorzystywać podziały wśród rdzennych
    monarchów
    za pomocą jawnych lub ukrytych dotacji dla lojalnych sojuszników, którzy
    "rywalizowali ze sobą o cesarskie przysługi"
    Chociaż niektóre z tych dotacji były duże, inne obejmowały jedynie zaszczyty i
    tytuły,
    a w każdej formie były z pewnością tańsze niż całkowity konflikt ze zjednoczoną
    opozycją.
    W innych przypadkach imperialistyczna taktyka "dziel i rządź" polegała na podsycaniu
    podziałów wśród poddanych.
    podziały wśród podporządkowanych grup poprzez sianie wzajemnej nieufności, a nie
    przez wybiórcze przekupstwo.
    W brytyjskich koloniach na południowym wschodzie Ameryki, [i]oprócz trzymania Indian
    i Murzynów
    z dala od siebie, biali nastawiali te grupy przeciwko sobie.
    W 1725 r. Richard Ludlam, minister z Karoliny Południowej
    wyznał, że "używamy Wile (? coś z przebiegłością) dla naszego [obecnego]
    bezpieczeństwa
    aby Indianie i Murzyni byli czekiem na siebie nawzajem, przynajmniej przez ich
    ogromną
    przewagę liczebną powinniśmy zostać zmiażdżeni przez jednego lub drugiego". W 1758 r,
    James Glen, długoletni gubernator Karoliny Południowej, wyjaśnił, że "to wszystko
    polityka tego rządu polegała na tworzeniu w nich [Indianach] niechęci do Murzynów"
    (Willis 1958).
    Oczywiście, te dwie formy taktyki dziel i rządź mogły być stosowane łącznie w
    kombinacji.
    W 1777 r. brytyjski gubernator St. Vincent napisał do swoich przełożonych, że
    "poprzez przemawianie, odpowiednie działanie na ich różne
    namiętności i dzięki pewnym smakołykom [tj. prezentom] szczęśliwie doprowadziłem do
    zerwania [groźnego]
    sojuszu między zbiegłymi Murzynami a Charibami
    [rdzenną ludnością]" (Fisher 1945, 437). Ostrzegając Charibów, że
    "zbiegli Murzyni", którzy wydają się być grupą zbiegłych niewolników,
    splądruje ich osady, gubernator "położył podwaliny pod tę
    Zazdrość i nieufność, z których chciałem skorzystać "

    https://academic.oup.com/jla/article/2/2/417/910589

  • 7. Data: 2023-06-30 16:20:05
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Kviat napisał(a):
    > Jest to tak napisane, że nawet nie da się tego skomentować bez pisania
    > banałów i oczywistości, albo zwyczajnie, że ręce i nogi opadają.

    Buda Donkoska pro niemiecka ciągnie po linii DE, buda Kaczoroska pro- "ż"/usa ciągnie
    po linii "ż"/usa.
    https://youtu.be/iVxFfyBA6WM?t=1268

    Donkownia po cichu akceptowała układ z l. 90. Nie bawiła się w żadne wywrotki na
    Białorusi
    ani w żadne przeciąganie UA na zachód.

    Co innego buda "ż"/USA -PISy. Wg. internetów już w 2016 czyli chwilę po przejęciu
    władzy planowali wysadzić z siodła Łukaszenkę. Paczaj szkolenia
    ludków jakiego białoruskiego pułku Kalinowskiego w PL coby zbrojnie obalić
    Łukaszenę.

    > Tydzień w reżimie odcinek 120 PutinowaPolska

    Klasyczne zagranie: nazwijcie ich faszystami, nazistami albo antysemitami.

    ... tyle że zbyt prymitywne jak na dziś. Są internety, można sprawdzić.

  • 8. Data: 2023-06-30 17:03:14
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.06.2023 o 12:43, J.F pisze:

    > P.S. RMF slucham dosc czesto, a Ziemca jakos nie kojarze, ani
    > "nachalnej propagandy". Kiedy on cos tam emituje?
    > W soboty rano? To wtedy faktycznie chyba nie słucham...

    https://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/rozmowa

    Przecież od dawna miziają się z pisem.
    Nie rozumiem tego zdziwienia związanego z etatem żony w orlenie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 9. Data: 2023-06-30 17:27:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 30 Jun 2023 17:03:14 +0200, Kviat wrote:

    > https://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/rozmowa

    W sobote rano nie slucham,

    > Przecież od dawna miziają się z pisem.

    Hm, jest tam i rozmowa z HGW, i Kierwinski o komisji weryfikacyjnej,
    wiec tak powiedziałbym - obiektywnie i obustronnie.

    > Nie rozumiem tego zdziwienia związanego z etatem żony w orlenie.

    Jeśli się "miziają" to moze i nie ma sie co dziwic.

    Z drugiej strony - wielu jest czlonków rodziny, i wiekszosc gdzies
    pracuje. Nie trzeba zaraz wszystkich wyrzucać, choc PiS moze i tak
    robi ...

    J.

  • 10. Data: 2023-06-30 19:15:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 30.06.2023 o 15:42, alojzy nieborak pisze:

    > Ja już klepałem kilka razy, w RU PL jest czwartym najbardziej znienawidzonym
    państwem

    No to się wyjaśniło... to dlatego twój ukochany pis robi wszystko, żeby
    RU znowu nas polubiło?

    > Trzeba być lotnym jak Kviat aby "kupić" rewelacje o pro Ruskości PISów,
    > lub szukać głupszych od siebie.

    Trzeba być lotnym jak alojzy, aby nie widzieć, że pislamiści (i
    konfederaści) robią wszystko, żeby znowu RU nas pokochało, lub szukać
    głupszych od siebie. Co w tym kraju nie jest zbyt trudne patrząc po tym,
    ilu zwolenników ma nadal pis (i konfederosja).

    Bardzo cię boli, że RU nas nie kocha?
    Bo widzisz, mi raczej nie zależy żeby być (znowu) z nimi w związku
    miłosnym. A wręcz przeciwnie.

> [...]
    aina-polska-umowa-w-sprawie-wzajemnej-wspolpracy-w-d
    ziedzinie-18806214
    > Kogo mr.Kviecie znów chcesz załadować w chu?

    Choćbym nie wiem jak się starał, to w temacie ładowania w chu nigdy nie
    dorównam zwolennikom pisu (i konfederosji).
    Konkurowanie z profesjonalistami jest bardzo trudne.

    > Jak PL darmowe przekazanie broni (inni kredytują) jest pro-ruskością pisow?
    > Serio, tak głupich ludzi jest poniżej 3%.

    No i?
    Niezobowiązująca umowa? Mydlenie oczu takim jak ty.
    https://demagog.org.pl/fake_news/polska-bezplatnie-p
    rzekazuje-ukrainie-wszystkie-zasoby-falsz/

> [...]
    > robili to tak sprytnie, żeby nikt nie domyślił się, że to Rzym chce ich skłócić.
    No widzisz. To tak jak pis. Tyle że we własnym kraju.
    I tak jak RU.
    Tylko mniej sprytnie, bo ludzie inteligentni to widzą.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr