  • 1. Data: 2023-06-15 01:01:15
    Temat: Zamkneli tą grupę?,
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Zamknęli tę grupę? Ostatni post jest sprzed wielu m-cy. Na google takze.

    --
    animka

  • 2. Data: 2023-06-15 02:47:34
    Temat: Re: Zamkneli tą grupę?,
    Od: PiotRek <n...@a...bbb>

    W dniu 15.06.2023 o 01:01, Animka pisze:
    > Zamknęli tę grupę? Ostatni post jest sprzed wielu m-cy. Na google takze.

    Głupstwa gadasz (jak zwykle).

    https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo?hl=pl

    --

    P.

  • 3. Data: 2023-06-25 16:28:43
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    PiotRek <n...@a...bbb> wrote:

    > Głupstwa gadasz (jak zwykle).
    >
    > https://groups.google.com/g/pl.soc.prawo?hl=pl

    Na Google głupstwa, ale Animka pisze z ICM i faktycznie coś jest na
    rzeczy. Ostatni post ze stycznia.

    --
    Szpital psychiatryczny. Ordynator oprowadza młodego psychiatrę po
    oddziale:

  • 4. Data: 2023-06-25 16:39:44
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > Na Google głupstwa, ale Animka pisze z ICM i faktycznie coś jest na
    > rzeczy. Ostatni post ze stycznia.

    Numeracja z pliku active na ICM nie licuje z numeracją po wejściu na
    grupę. Ta pierwsza ma najnowsze posty, zgodnie z drugą najnowsze są ze
    stycznia.

    Dałem znać adminowi ICM.

    --
    Wchodzi lekarz po obchodzie do gabinetu i mówi do kolegów:
    - Uśmiejecie się, jak wam powiem, kto umarł...

  • 5. Data: 2023-06-26 00:41:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Numeracja z pliku active na ICM nie licuje z numeracją po wejściu na
    > grupę. Ta pierwsza ma najnowsze posty, zgodnie z drugą najnowsze są ze
    > stycznia.
    >
    > Dałem znać adminowi ICM.

    Z nieznanego powodu na ICM nie publikują się posty z tej grupy.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 6. Data: 2023-06-26 01:46:30
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Z nieznanego powodu na ICM nie publikują się posty z tej grupy.

    Tak, właśnie o tym dałem znać :)

    --
    Młody lew został przywieziony do ZOO i umieszczony w klatce obok
    starego lwa. Przyszedł dozorca i staremu lwu rzucił ogromny kawał mięsa,

  • 7. Data: 2023-06-26 12:40:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tak, właśnie o tym dałem znać :)

    ale to nie jest jedyna grupa. Z grup, które czytuję nie ma jeszcze
    pl.misc.militaria, na której an chmurce są posty, a na ICM nie ma.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 8. Data: 2023-06-26 12:49:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > ale to nie jest jedyna grupa. Z grup, które czytuję nie ma jeszcze
    > pl.misc.militaria, na której an chmurce są posty, a na ICM nie ma.

    Icm nie ma chyba feeda i raczej już nie będzie miał. Trzeba szukać
    nowego serwera.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-06-26 14:01:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.06.2023 o 12:49, Shrek pisze:

    > Icm nie ma chyba feeda i raczej już nie będzie miał. Trzeba szukać
    > nowego serwera.

    Inne grupy działają - przykładowo kolejowa.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 10. Data: 2023-06-26 16:05:24
    Temat: Re: Zamkneli tą grupę? [Jak nie być skazanym na jeden news serwer]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Inne grupy działają - przykładowo kolejowa.

    Na Linixie są programy (np. Leafnode) które potrafią złożyć do kupy
    newsy z kilku serwerów. Bardzo fajne jak jeden z nich ma "przejściowe
    problemy". AFAIK sporo news readerów "nie ułatwia" przejścia z jednego
    news serwera na drugi.

    Say NO to SPOF! ;-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Leafnode
    https://en.wikipedia.org/wiki/Single_point_of_failur