    From: pakalk <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Tuner tv i jego niesatysfakcjonujace dzialanie
    Date: Mon, 4 Aug 2008 02:06:36 -0700 (PDT)

    Witam,

    Kupilem sobie tuner tv (AverTV USB 2.0 lite) w zeszly czwartek. Tuner
    to takie urzadzenie, dzieki ktoremu mozemy ogladac tv na ekranie
    komputera. No i mial chodzic ladnie na laptopie. Moj komputer spelnia
    wszelkie wymagania, natomiast obraz przy ogladaniu tv co jakis czas
    pauzuje i dopiero potem leci dalej. To wina oprogramowania
    dostarczonego z tunerem (na alternatywnym oprogramowaniu jest obraz
    ok, ale nie ma dzwieku). Na kpomputerze stacjonarnym wszystko jest ok.

    Teraz tak:

    Nie bylo informacji na pudelku o tym, ze moga takie rzeczy dziac sie
    na laptopie, albo w okreslonej laptopowej konfiguracji. Czy jesli cos
    (mimo spelnienia minimalnych wymagan) mi nie dziala tak jak powinno,
    to moge zwrocic towar i zazadac zwrotu pieniedzy? De facto nie jest to
    urzadzenie uszkodzone, ale nie wspolpracuje z komputerem ktory
    posiadam (przypomne - wymagania z pudelka zostaly spelnione).

    Ponadto:

    Na pudelku byla informacja o mozliwosciach tunera: opcji timeshift i
    osiagane rozdzielczosci (up to 720xcostam). Najwyzsza rozdzielczoscia
    jaka moge osiagnac (na laptopie, na stacjonarnym nie wiem) jest
    640x480 (nie bylo nic o tym, ze moze byc nieosiagalna na laptopach.
    Opcja timeshift tez nie dziala z niewiadomych przyczyn (na
    stacjonarnym jest ok). Wedlug mnie sa roznice techniczne miedzy
    laptopem i stacjonarnym, ktore uniemozliwiaja realizacje tych funkcji,
    aczkolwiek nie zostalem o tym poinformowany ani przez pracownika
    sklepu, ani za pomoca informacji na pudelku. Dlatego tez czuje sie
    troche oszukany i chcialbym wiedziec, czy moge w jakis sposob odzyskac
    moje pieniadze (kilkaset zlotcyh). Albo zazadac wymiany na towar
    innego producenta, ktory bedzie w stanie byc obsluzonym przez mojego
    laptopa.

    Dziekuje :)