  • Data: 2008-08-04 11:49:11
    Temat: Re: Tuner tv i jego niesatysfakcjonujace dzialanie
    Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

    > troche oszukany i chcialbym wiedziec, czy moge w jakis sposob odzyskac
    > moje pieniadze (kilkaset zlotcyh). Albo zazadac wymiany na towar
    > innego producenta, ktory bedzie w stanie byc obsluzonym przez mojego
    > laptopa.
    >
    > Dziekuje :)

    powalcz z softem alternatywnym. NIEEEEE spotkalem tunera (chociaz mowie o pc -
    wbudowanych) ktory mialby software na poziomie 21 wieku a nie pisany przez
    dzieci z zespolem ..... .

    Niestety, sprzetowo robia OK tajwanczycy ale software to porazka, poszukaj
    pomocy na grupach ala pecet i ogolnei w sieci, support programu
    alternatywnego - jego forum itd.