  • 11. Data: 2006-10-18 13:04:21
    Temat: Re: Trybunał Stanu, Czy Ziobro bedzie pierwszym kto stanie przed nim
    Od: stern <s...@0...pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

    > pozniej na koferencji twierdzil ze _opieral sie_ na tym co
    > mowil przedstawiciel z helsinkiej fundacji praw czlowieka,

    żartujesz?
    to on już się publicznie przyznaje do niewiedzy?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 12. Data: 2006-10-19 07:42:32
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    stern napisał(a):

    > żartujesz?
    > to on już się publicznie przyznaje do niewiedzy?

    tak, ja tak tylko czekam ktory z dziennikarzy bedzie na tyle bystry by z
    nim pojechac jak z g. odnosnie obrony koniecznej.
    Kazdy podrecznik do prawa k. przeczy jego teoriom, kazdy komentarz i
    kazdy wyrok SN.

    P.

  • 13. Data: 2006-10-19 07:44:52
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Johnson napisał(a):

    > Zamiast okręgowy miało być generalny :)

    nawet jezlei dowiedzial sie o pzestepsywie? (bo dowiedzial sie okolo 8
    rano od dzienikarzy, pytali go jako prokuratora generanego, bo pzeciez
    nie jako posla) CZy jego zasranym obowiazkiem ni ebylo w takim razie
    przekazac tego nizej podwladnym? Falt ze prokurator wlasciwy miejscowo
    powinien sie tym zajac zwalania go z tego obiowiazku, moze wrzucic w
    niep[amiec to oczym sie dowiedzial. ?

  • 14. Data: 2006-10-19 08:12:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

> [...]
    > rano od dzienikarzy, pytali go jako prokuratora generanego, bo pzeciez
    > nie jako posla) CZy jego zasranym obowiazkiem ni ebylo w takim razie

    A powiedzmy że TV oglądało w polsce 1000 prokuratorów. I wszyscy się
    "dowiedzieli". Czy bezkarny ma być tylko jeden - ten który pierwszy
    zareagował? A reszta?
    Czy prokurator generalny nie może zasadnie przypuszczać że jego
    podwładni wykonują swoje obowiązki ?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam