  • 1. Data: 2006-10-16 08:25:59
    Temat: Staż z PUP-u a zwolnienie lekarskie
    Od: r...@g...com

    Witam!

    Przeszukując archiwum nie znalazłem odpowiedzi na nurtujące mnie
    pytanie - z powodu choroby muszę iść na zwolnienie lekarskie, ale
    martwię się, że przez to moja pensja stażysty będzie przez to
    niższa.

    Zatem - czy będąc na stażu z Powiatowego Urzędu Pracy, w przypadku
    pójścia na zwolnienie lekarskie, wynagrodzenie jest niższe (typu
    80%), czy też pozostaje bez zmian? Sami wiecie, że te ~470zł to
    majątek nie jest, więc oddawanie z tego choćby złotówki to
    przeżycie traumatyczne ;)

    Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

    Pozdrawiam,
    - Przemysław "Soulburner" Rel

  • 2. Data: 2006-10-16 21:28:07
    Temat: Re: Staż z PUP-u a zwolnienie lekarskie
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Witam,
    za okres zwolnienia lekarskiego stypendium stażowe nie zostaje
    pomniejszone. Zwolnienie lekarskie trzeba dostarczyć do urzędu pracy,
    na zwolnieniu jako płatnik musi być wpisany urząd pracy a nie zakład
    pracy, w którym odbywa się staż. Zakład pracy trzeba powiadomić o
    okresie zwolnienia lekarskiego (najlepiej dając kserokopię).

    wa

  • 3. Data: 2006-10-17 07:18:15
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia 16 Oct 2006 01:25:59 -0700, r...@g...com napisał(a):

> [...]
    > pytanie - z powodu choroby muszę iść na zwolnienie lekarskie, ale
    > martwię się, że przez to moja pensja stażysty będzie przez to

    To co dostajesz za staż to nie jest pensja - to jest stypendium. Więc w
    przypadku chorobowego nie podlega pomniejszeniu.

    3m sie.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl