  • 1. Data: 2006-10-16 12:45:46
    Temat: kontrola z US - w jakm czasie po donosie?!
    Od: Katarzyna M <k...@g...plwytnijto>

    Witam Forumowiczów,
    Chciałam podpytać czy znacie może czas reakcji Urzędów Skarbowych na
    dostarczone do nich donosy na inne przedsiębiorstwa.
    Interesuje mnie w ile ( w warszawie) dni, od daty wpływu dokumentu do
    kancelarii - pojawia się Izba Skarbowa w siedzibie spółki?!
    Z góry dziękuję za pomoc, k.

  • 2. Data: 2006-10-16 12:54:53
    Temat: Re: kontrola z US - w jakm czasie po donosie?!
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Katarzyna M" <k...@g...plwytnijto> napisał w wiadomości
> [...]
    > Interesuje mnie w ile ( w warszawie) dni, od daty wpływu dokumentu do
    > kancelarii - pojawia się Izba Skarbowa w siedzibie spółki?!

    Skąd pewność, że donos uruchomi jakąkolwiek procedurę, której czas trwania
    można zmierzyć?

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2006-10-16 13:07:02
    Od: Katarzyna M <k...@g...plwytnijto>

    Na innym forum znalazłam informację, że ze względu na rejestr tego typu
    dokumentacji oraz stałą kontrolę działań Izby Skarbowej, te działania są
    podejmowane. Interesuje mnie tylko, w jakim czasie podobne zjawisko
    mogłoby nastąpić/następuje - miesiąc, tydzień - od złożenia dokumentów?

  • 4. Data: 2006-10-16 13:22:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@m...com> napisal(a):

    > Skąd pewność, że donos uruchomi jakąkolwiek procedurę, której czas trwania
    > można zmierzyć?

    Bo tak jest w służbach skarbowych. Kolega jest regularnie nękany przez
    kontrole, urzędnicy już wprost mówią że to znowu tak samo napisany
    donos, za każdym razem. Nigdy nic nie znajdują, nie chce im się już
    przychodzić, ale twierdzą że na kontrolę wpaść muszą jeśli był donos, bo
    takie ukazy z ministerstwa. Podobno najbardziej korbę przykręcono za
    obecnej pani minister.
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2006-10-16 13:27:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <k...@g...plwytnijto> napisal(a):
> [...]
    > podejmowane. Interesuje mnie tylko, w jakim czasie podobne zjawisko
    > mogłoby nastąpić/następuje - miesiąc, tydzień - od złożenia dokumentów?

    To zależy od sytuacji. Przed kontrolą mogą np. monitorować przez jakiś
    czas Twoje telefony itd, więc się to odwlecze. Innym razem wpadną następnego
    dnia na kontrolę dokumentów. A jeszcze innym to od razu w kominiarkach przez
    okno wjadą. Nie ma reguły, a wiele zależy od charakteru donosu.
    Inaczej będzie rozegrana sprawa kiedy się doniesie, że kto nie
    wydał paragonu za bułki i mleko, a inaczej że ktoś przerobił cały
    pociąg z olejem opałowym na napędowy i nie zapłacił akcyzy.

    Tylko teraz się przyznaj: donosisz, czy na ciebie donieśli?
    --
    Samotnik

  • 6. Data: 2006-10-16 14:05:56
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Samotnik wrote:

> [...]
    > przychodzić, ale twierdzą że na kontrolę wpaść muszą jeśli był donos, bo
    > takie ukazy z ministerstwa. Podobno najbardziej korbę przykręcono za

    No ba. Szukaja kasy na tanie panstwo. A skad brac? Przeca nie od
    polityków. Tylko od tych, co sie nie maja szansy obronic - od obywateli.

    --
    Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
    identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

  • 7. Data: 2006-10-16 15:04:32
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Raz doniosłem do US.
    Wykonawca parkietu (chyba s.c.) migał się z wystawieniem faktury VAT na zapłaconą
    przelewem (przezornie!!) kwotę.
    Niewielka suma, rzędu 1500 zł, ale jednak (ulga budowlana).
    Fakturę wykonawca dosłał pocztą po niespełna dwóch latach, czyli pewnie po z górą
    półtora roku od zawiadomienia dobrał
    się do nich US.
    Zresztą chyba pismo skierowałem do niewłaściwego terenowo urzędu i sprawę
    przekazywali, coś po niemal roku US przysłał
    taka informację..
    Swoją drogą VAT to zwykle osobna działka w US i osobne procedury.
    JaC
    PS. O jakimże MONITOROWANIU_TELEFONÓW piszesz, zapisałeś się do podejrzliwej i
    słusznie parti ??

> [...]
    bułki i mleko, a inaczej że ktoś
    przerobił cały pociąg z olejem opałowym na napędowy i nie zapłacił akcyzy.

    It has removed 2173 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 8. Data: 2006-10-17 05:33:18
    Od: marg <m...@m...pl>

    Katarzyna M napisał(a):
> [...]
    > Interesuje mnie w ile ( w warszawie) dni, od daty wpływu dokumentu do
    > kancelarii - pojawia się Izba Skarbowa w siedzibie spółki?!
    Gwoli scisłosci - Izba Skarbowa nie robi kontroli, tylko US albo UKS w
    zalezności od wielkości firmy tudzież przekrętu. Izba Skarbowa jest
    organem nadrzędnym i służy też do pisania odwołań i skarg na US i UKS.

    --
    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<