1. Data: 2006-10-16 12:45:46
Temat:kontrola z US - w jakm czasie po donosie?!
Od:Katarzyna M <k...@g...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Witam Forumowiczów,
Chciałam podpytać czy znacie może czas reakcji Urzędów Skarbowych na
dostarczone do nich donosy na inne przedsiębiorstwa.
Interesuje mnie w ile ( w warszawie) dni, od daty wpływu dokumentu do
kancelarii - pojawia się Izba Skarbowa w siedzibie spółki?!
Z góry dziękuję za pomoc, k.

2. Data: 2006-10-16 12:54:53
Temat:Re: kontrola z US - w jakm czasie po donosie?!
Od:Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna M" <k...@g...plwytnijto> napisał w wiadomości
> [...]
> Interesuje mnie w ile ( w warszawie) dni, od daty wpływu dokumentu do
> kancelarii - pojawia się Izba Skarbowa w siedzibie spółki?!

Skąd pewność, że donos uruchomi jakąkolwiek procedurę, której czas trwania
można zmierzyć?

--
Paweł

3. Data: 2006-10-16 13:07:02
Od:Katarzyna M <k...@g...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Na innym forum znalazłam informację, że ze względu na rejestr tego typu
dokumentacji oraz stałą kontrolę działań Izby Skarbowej, te działania są
podejmowane. Interesuje mnie tylko, w jakim czasie podobne zjawisko
mogłoby nastąpić/następuje - miesiąc, tydzień - od złożenia dokumentów?

4. Data: 2006-10-16 13:22:13
Od:Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@m...com> napisal(a):

> Skąd pewność, że donos uruchomi jakąkolwiek procedurę, której czas trwania
> można zmierzyć?

Bo tak jest w służbach skarbowych. Kolega jest regularnie nękany przez
kontrole, urzędnicy już wprost mówią że to znowu tak samo napisany
donos, za każdym razem. Nigdy nic nie znajdują, nie chce im się już
przychodzić, ale twierdzą że na kontrolę wpaść muszą jeśli był donos, bo
takie ukazy z ministerstwa. Podobno najbardziej korbę przykręcono za
obecnej pani minister.
--
Samotnik

5. Data: 2006-10-16 13:27:33
Od:Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...plwytnijto> napisal(a):
> [...]
> podejmowane. Interesuje mnie tylko, w jakim czasie podobne zjawisko
> mogłoby nastąpić/następuje - miesiąc, tydzień - od złożenia dokumentów?

To zależy od sytuacji. Przed kontrolą mogą np. monitorować przez jakiś
czas Twoje telefony itd, więc się to odwlecze. Innym razem wpadną następnego
dnia na kontrolę dokumentów. A jeszcze innym to od razu w kominiarkach przez
okno wjadą. Nie ma reguły, a wiele zależy od charakteru donosu.
Inaczej będzie rozegrana sprawa kiedy się doniesie, że kto nie
wydał paragonu za bułki i mleko, a inaczej że ktoś przerobił cały
pociąg z olejem opałowym na napędowy i nie zapłacił akcyzy.

Tylko teraz się przyznaj: donosisz, czy na ciebie donieśli?
--
Samotnik

6. Data: 2006-10-16 14:05:56
Od:Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samotnik wrote:

> [...]
> przychodzić, ale twierdzą że na kontrolę wpaść muszą jeśli był donos, bo
> takie ukazy z ministerstwa. Podobno najbardziej korbę przykręcono za

No ba. Szukaja kasy na tanie panstwo. A skad brac? Przeca nie od
polityków. Tylko od tych, co sie nie maja szansy obronic - od obywateli.

--
Większość przypadków zgwałcenia przez duchy charakteryzuje niemal
identyczny przebieg. Ofiara zazwyczaj znajduje się w łóżku i jest

7. Data: 2006-10-16 15:04:32
Od:" 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Raz doniosłem do US.
Wykonawca parkietu (chyba s.c.) migał się z wystawieniem faktury VAT na zapłaconą
przelewem (przezornie!!) kwotę.
Niewielka suma, rzędu 1500 zł, ale jednak (ulga budowlana).
Fakturę wykonawca dosłał pocztą po niespełna dwóch latach, czyli pewnie po z górą
półtora roku od zawiadomienia dobrał
się do nich US.
Zresztą chyba pismo skierowałem do niewłaściwego terenowo urzędu i sprawę
przekazywali, coś po niemal roku US przysłał
taka informację..
Swoją drogą VAT to zwykle osobna działka w US i osobne procedury.
JaC
PS. O jakimże MONITOROWANIU_TELEFONÓW piszesz, zapisałeś się do podejrzliwej i
słusznie parti ??

> [...]
bułki i mleko, a inaczej że ktoś
przerobił cały pociąg z olejem opałowym na napędowy i nie zapłacił akcyzy.

It has removed 2173 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

8. Data: 2006-10-17 05:33:18
Od:marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna M napisał(a):
> [...]
> Interesuje mnie w ile ( w warszawie) dni, od daty wpływu dokumentu do
> kancelarii - pojawia się Izba Skarbowa w siedzibie spółki?!
Gwoli scisłosci - Izba Skarbowa nie robi kontroli, tylko US albo UKS w
zalezności od wielkości firmy tudzież przekrętu. Izba Skarbowa jest
organem nadrzędnym i służy też do pisania odwołań i skarg na US i UKS.

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<