  • 1. Data: 2006-10-16 12:42:17
    Temat: Trybunał Stanu, Czy Ziobro bedzie pierwszym kto stanie przed nim
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Czy juz ktos mial wczesniej okazje?

    ps.
    oczywiscie prokuratura uznala ze mialo miejsce popelnienie przestepstwa
    przy rzekomych 'negocjacjach'

  • 2. Data: 2006-10-16 12:58:45
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    wrote in message news:egvun8$q9u$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy juz ktos mial wczesniej okazje?
    > ps.
    > oczywiscie prokuratura uznala ze mialo miejsce popelnienie przestepstwa
    > przy rzekomych 'negocjacjach'

    Biedna Begerowa, to jaki paragraf na nie zanalezli ?

    Daniel

  • 3. Data: 2006-10-16 14:50:35
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Daniel Chlodzinski napisał(a):
    > "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>

    > Biedna Begerowa, to jaki paragraf na nie zanalezli ?

    nie na nia a na poslow bioracych udzial w tym zajsciu. Chodzi o sledzwto
    w sprawie przestepstwa ktore zglosila Begerowa.

    P.

  • 4. Data: 2006-10-16 16:34:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Troll Przemek R. napisał(a):

    > nie na nia a na poslow bioracych udzial w tym zajsciu. Chodzi o sledzwto
    > w sprawie przestepstwa ktore zglosila Begerowa.

    A co ma minister do tego że jakiś prokurator nie wszczął lub umorzył
    postępowanie karne. Nic.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 5. Data: 2006-10-16 16:41:07
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > A co ma minister do tego że jakiś prokurator nie wszczął lub umorzył
    > postępowanie karne. Nic.
    A mylisz sie - w Polsce stanowisko ministra sprawiedliwosci laczy sie ze
    stanowiskiem prokuratora generalnego.
    Wiec ma.

    K.

  • 6. Data: 2006-10-16 17:44:44
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Krzysztof napisał(a):

    > Wiec ma.

    Co ma? Prokurator generalny nie zatwierdza decyzji prokuratorów
    rejonowych/okręgowych/apelacyjnych. Zazwyczaj nawet nie wie o tych
    decyzjach. Poczytaj sobie art. 8 ustawy o prokuraturze.
    Nie żeby lubił ziobra, ale z tej okazji nic mu nie grozi.

  • 7. Data: 2006-10-16 21:30:07
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

> [...]
    > decyzjach. Poczytaj sobie art. 8 ustawy o prokuraturze.
    > Nie żeby lubił ziobra, ale z tej okazji nic mu nie grozi.

    A nie "powziawszy wiedze o podejrzeniu popelnienia przestepstwa ma obowiazek
    wszczac" - jak to rzeczony Ziobro bodajze nawet raczyl stwierdzic? O ile
    dobrze pamietam... bo moze chodzilo o wypowiedz premiera (jednego z
    poprzednich, a moze nawet obecnego) na temat prokuratora generalnego?

    Pozdrawiam,

    Andrzej

  • 8. Data: 2006-10-17 08:38:32
    Od: "Troll Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tiger napisał(a):

> [...]
    > dobrze pamietam... bo moze chodzilo o wypowiedz premiera (jednego z
    > poprzednich, a moze nawet obecnego) na temat prokuratora generalnego?

    a powzial ja na pewno, zreszta jest zarestrowane jak sie dziennikarze
    pytaja go z samego rana o te zajscie, swteirdzil wtedy ze przestepstwa
    nie ma, a pozniej na koferencji twierdzil ze opieral sie na tym co
    mowil przedstawiciel z helsinkiej fundacji praw czlowieka, szkopul w tym
    ze ten przesdtawiciel sie wypowiedzial po jego wypodzi .

    P.

  • 9. Data: 2006-10-18 12:27:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Tiger napisał(a):

> [...]
    > dobrze pamietam... bo moze chodzilo o wypowiedz premiera (jednego z
    > poprzednich, a moze nawet obecnego) na temat prokuratora generalnego?

    Powiedzmy że to czy to jest przestęsptwo jest mocno dysksyjne.
    Ale nawet gdyby to nie prokurator okręgowy tylko prokurator właściwy
    miejscowo rejonowy.

  • 10. Data: 2006-10-18 12:36:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Powiedzmy że to czy to jest przestęsptwo jest mocno dysksyjne.
    > Ale nawet gdyby to nie prokurator okręgowy tylko prokurator właściwy
    > miejscowo rejonowy.

    Zamiast okręgowy miało być generalny :)