  • 1. Data: 2006-10-16 09:08:06
    Temat: Świadek, a wyjazd za granice?
    Od: "Stefan" <s...@t...pl>

    Jestem jednym ze świadków w sprawie sądowej.
    Nadzorowałem wdrożenie programu ,które się nie powiodło.
    Własnie dowiedziałem się, ze sprawa weszła na drogę sądową.
    Dzis odbywa sie pierwsze przesłuchanie, na które ja
    jeszcze nie zostałem wezwany, ale na następne wiem, ze będę.
    W styczniu wyjeżdżam zagranicę na kilka lat. Czy w związku
    z moim wyjazdem i byciem świadkiem (jednym z ważniejszych),
    jeżeli sprawa nie zakończy się do konca tego roku, to czy
    mogę miec jakieś problemy z wyjazdem? Mogą mi zabronic
    wyjazdu do momentu zakończenia sprawy?

    Stefan

  • 2. Data: 2006-10-16 11:20:56
    Temat: Re: Świadek, a wyjazd za granice?
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    nikt nie zmusi trzymania ciebie w kraju. Przesłuchają i tyle. Potem
    najwyżej ciebie nie zastaną i nikt nie odbierze wezwania.
    Niepotrzebnie wpadasz w panikę.
    Skąd wiesz, że ciepie zaproszą? Jeżeli masz swoimi zeznaniami
    pomóc komuś z kiolegów to powinieneś ta jednak zrobić. Byc może
    brak ciebie jako świadka spowoduje, że ktoś niesłusznie beknie. W
    końcu jesteś chyba człowiekiem.

  • 3. Data: 2006-10-16 11:30:57
    Od: "Stefan" <s...@t...pl>

    > Użytkownik "tokaj1" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > pomóc komuś z kiolegów to powinieneś ta jednak zrobić. Byc może
    > brak ciebie jako świadka spowoduje, że ktoś niesłusznie beknie. W

    Dzieki, uspokoiłes mnie

    Stefan