-
1. Data: 2002-07-24 11:15:20
Temat: Towar jest OK ale niezgodny z zamówieniem. Termin zwrotu: 7 dni, 5 dni czy trzeba sie z tym pogodzić??
Od: <x...@p...onet.pl>
Mam taki problem. Zamówiłem komputer i monitor. Sprzedawca zapewniał mnie że
wszystko jest zgodne z zamowieniem. Nie sprawdzilem na miejscu i to był błąd.
Okazało sie, że monitor nie jest dokładnie tym ktory chciałem, brak mu pewnej
opcji która dla mnie była ważna. Nie mam zastrzezeń do jakości produktu ale do
typu. Owa opcja nie jest wpisana w dokumentach zakupu wiec brak jest dowodów że
mam nie to co zamówiłem.
Skontaktowałem sie ze sprzedawcą po 7 dniach od zakupu. Za późno?? Stwierdził
ze minął juz tydzień i nie mam prawa domagać sie wymiany towaru, oraz ze ów
tydzień to 5 dni a nie 7.
Jak jest naprawdę i co moge zrobić?
Pozdrawiam
D.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Najnowsze w dziale Prawo
-
Ostatni dzwonek na wymianę tachografu. Spóźnialskim grożą wysokie mandaty a nawet więzienie
-
Więcej urlopu wypoczynkowego i obowiązków: nowy sposób liczenia stażu pracy od 2026 r.
-
Upadłość konsumencka alternatywą dla firm?
-
Odpowiedzialność pracodawcy i zarządcy budynku podczas nawałnic. Co grozi za zaniedbania?