  • 1. Data: 2002-07-24 11:53:43
    Temat: Sprawa sadowa
    Od: Patryk Krzysztof Sielski <p...@m...elka.pw.edu.pl>

    Czy ktos moze mi w skrocie opisac jak taka wyglada?
    Albo podac link, gdzie sobie o tym poczytam?

    Sytuacja jest taka, ze jestem oskarzony o
    spowodowanie zagrozenia w ruchu drogowym, ale
    oczywiscie mam inne zdanie na ten temat.

    Czy moge zadawac pytania prokuratorowi?
    Swiadkom?
    W jakiej kolejnosci beda te pytania (tzn, kto najpierw)?
    Ile jest 'tur' pytan?
    Czy moge prosic o przerwe na przygotowanie sie do obrony?
    Z gory dziekuje
    Patryk Sielski

  • 2. Data: 2002-08-05 12:04:53
    Temat: Re: Sprawa sadowa
    Od: Marcin <s...@f...id.pl>

    Patryk Krzysztof Sielski oznajmił::
    > Czy ktos moze mi w skrocie opisac jak taka wyglada?
    > Albo podac link, gdzie sobie o tym poczytam?

    http://prawo.hoga.pl

    szukaj
    kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia

    --
    nie VIm po co mi taka głupia sygnaturka.