  • 1. Data: 2002-03-18 16:24:28
    Temat: Terminy
    Od: "mp" <s...@h...pl>

    Mam dwa pytania:
    1. Termin na podjęcie decyzji przez Sąd Rejonowy w sprawie wydania
    nieskutecznie doręczonego pisma. Ja jestem prawie pewien, że miesiąc, ale
    nie dostałem ani pisma ani decyzji o nie wydaniu pisma. I nie wiem czy
    czekać czy pisać do Sądu Okręgowego.

    2. Przekroczenie terminu przez Ministerstwo Sprawiedliwości dotyczące skargi
    (pół roku). Nie odpisali mi nic. Co mogę zrobić? Po za ETPC - Strasburg. A
    może jeszcze do NSA, ale to chyba bez sensu.

    pozdrawiam