  • 1. Data: 2002-03-18 14:49:24
    Temat: pomocy z butami
    Od: "Dziku" <d...@w...pl>

    witam!
    właśnie byłem w Koronie we Wrocku, sprawdzić jak tam wynik mojej ponownej
    reklamacji adidasków które kupiłem 5 miechów temu (3 miechy chodzone a potem
    reklamacja pierwsza i druga). okazał się, że rzeczoznawca stwierdził, że
    adidaski
    były żle użytkowane i jest to moja wina że popękały, tak więc
    reklamacja nie będzie uwzględniona i powiedziano mi żebym zabierał butki bo
    i tak nowych ani kasy mi nie dadzą.
    toż to banda złodziei. chyba wiem że jeśli kupiłem koby do kosza to gram w
    nich w kosza a nie chodze po wodzie jak mi sugerowano!!!!!!
    mieliście może podobną sytuacje i wiecie może co robić. troche kaski mi
    szkoda i niechciałbym tego odpuścić!!!!! za drugim razem jak reklamowałem
    to nawet do rzeczoznawcy nie wysłali, bo stwierdzili, że i tak nie ma
    sensu!!!! więc 3 tygodnie w depozycie buty leżały i jak przyszedłem to mi
    tylko
    wyjeli z zaplecza i oddali........

    --
    pozdrawiam
    michał

  • 2. Data: 2002-03-18 19:00:56
    Temat: Re: pomocy z butami
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Dziku" <d...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > mieliście może podobną sytuacje i wiecie może co robić. troche kaski mi
    > szkoda i niechciałbym tego odpuścić!!!!!

    Proponuje kontakt z Federacja Konsumentow, przy ktorej dzialaja tez
    powiatowi rzecznicy praw konsumenta i z Inspekcja Handlowa.
    Mozesz tam liczyc na bezposrednia pomoc, wskazanie obiektywnego
    rzeczoznawcy, a w razie czego nawet pojda z Toba do Sadu.

> [...]
    > to nawet do rzeczoznawcy nie wysłali, bo stwierdzili, że i tak nie ma
    > sensu!!!! więc 3 tygodnie w depozycie buty leżały i jak przyszedłem to mi

    Jesli reklamacja nie zostanie odrzucona w ciagu 2 tygodni, to uznaje sie, ze
    zostala uwzgledniona.
    Tylko czy masz jakis dowod, ze przekroczyli termin?

> [...]
    > były żle użytkowane i jest to moja wina że popękały, tak więc
    > reklamacja nie będzie uwzględniona i powiedziano mi żebym zabierał butki

    Zawsze mnie zastanawialo, dlaczego firmy, ktorym powinno zalezec na dobrej
    opinii nie wysylaja swoich pracownikow na elementarne szkolenia dla
    sprzedawcow, z ktorych Ci ostatni mogliby sie dowiedziec, ze nie ma nic
    glupszego, niz zatrudnianie rzeczoznawcy, ktorego jedynym celem jest
    wmawianie na sile klientom, ze zle uzytkowali odziez.
    A klient jest dla firmy wart tyle, ile w ciagu swojego zycia kupi jej
    produktow on, rodzina i znajomi.

    Jednoczesnie jesli zapytac w Inspekcji Handlowej, z ktorymi sklepami jest
    najwiecej problemow, to zwykle okazuje sie, ze z tymi firmowymi.

    Pozdrawiam,
    Marta

  • 3. Data: 2002-03-18 19:13:25
    Od: "Dziku" <d...@w...pl>

    > Jesli reklamacja nie zostanie odrzucona w ciagu 2 tygodni, to uznaje sie,
    ze
    > zostala uwzgledniona.
    > Tylko czy masz jakis dowod, ze przekroczyli termin?
    przyjęłi do ponownej reklamacji z odwołania 22lutego i gdy pojawiłem się
    18marca to powiedziano mi, że podtrzymują opinię rzeczoznawcy i ponownie
    butów nie wysyłali.
    jutro zorientuję się gdzie jest Inspekcja Handlowa i Federacja Konsumentów
    we Wrocku i zobacze co da się zrobić.
    dzięki za pomoc i idę walczyć o swoje

    --
    pozdrawiam