  • 21. Data: 2019-06-18 11:24:46
    Temat: Re: Taranował ludzi podczas szalonego rajdu w Sopocie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dantes" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 17 Jun 2019 23:55:14 +0200, J.F. napisał(a):

    >Aby posiadać broń
    >nie musisz się pytać o "pozwoleństwo"
    >wyrośniętego harcerza "wónsym"...
    >Słowo klucz:
    >patent strzelecki...

    A ja nie chce zadnego patentu strzeleckiego, tylko bron do ochrony
    osobistej, bo u mnie po klatce biega wariat z nozem :-P

    J.

  • 22. Data: 2019-06-18 11:30:07
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 18 Jun 2019 11:24:46 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "dantes" napisał w wiadomości grup

    > A ja nie chce zadnego patentu strzeleckiego, tylko bron do ochrony
    > osobistej, bo u mnie po klatce biega wariat z nozem :-P
    >
    > J.

    Czy prawo stanowione Ustawami na terytorium RP
    będącej cz. UE
    zabrania użycia takiej broni do ochrony osobistej?

  • 23. Data: 2019-06-18 11:38:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 17.06.2019 o 23:55, J.F. pisze:

    >Ale mechanizm tego, że wcześniej są zdrowi a potem są chorzy opisałem
    >wcześniej - tak po prostu lekarzowi łatwiej.

    Ale z drugiej strony ja mu przyznam racje, ze kazdy jest troche chory,
    a troche zdrowy.
    I od okolicznosci zalezy ...

    >Mam pomysła - ten świr to państwowy jest? Państwo uznało, ze nie
    >potrzebuje leczenia? Za szody wyrządzone przez świrów odpowiada skarb
    >państwa - co ty na to?

    Dobry pomysl, ale na poczatku nic nie zalatwi - panstwo jest bogate.
    A potem ... zeby cie panstwo nie przymknelo, bo nie zamierza za ciebie
    placic :-)

    >Jak wali do drzwi to rozsądniej będzie mu po prostu nie otwierać.

    Otwierac, bo moze to policja wali :-)
    Z pistoletem gotowym do strzalu, bo moze ma noz w reku, i problem sie
    rozwiaze.

    >Policja mówi, że albo rodzina wystąpi o umieszczenie w zakładzie,
    >albo nikt nic nie zrobi. Rodzina ma to w dupie bo tam nie mieszka.

    Ale co powie na podanie o bron do ochrony osobistej :-P

    J.

  • 24. Data: 2019-06-18 11:39:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.06.2019 o 11:24, J.F. pisze:
    > A ja nie chce zadnego patentu strzeleckiego, tylko bron do ochrony
    > osobistej, bo u mnie po klatce biega wariat z nozem

    zanim wyciągniesz broń, odbezpieczysz i przeładujesz, możesz już
    zaliczyć kosę:)

    --
    I love love

  • 25. Data: 2019-06-18 12:08:08
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 18 Jun 2019 11:39:53 +0200, u2 napisał(a):

    > zanim wyciągniesz broń, odbezpieczysz i przeładujesz, możesz już
    > zaliczyć kosę:)

    Czy prawo stanowione Ustawami na terytorium RP
    będącej cz. UE
    zabrania noszenia odbezpieczonej broni?

  • 26. Data: 2019-06-18 13:11:01
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 18.06.2019 o 12:08, dantes pisze:

    > Czy prawo stanowione Ustawami na terytorium RP
    > będącej cz. UE
    > zabrania noszenia odbezpieczonej broni?

    ochroniarze wycieczek młodzieży izraelskiej noszą w sposób widoczny
    broń, czyli nie potrzeba nawet zezwolenia innego kraju UE w Bolanda:)

    --
    I love love

  • 27. Data: 2019-06-18 13:45:04
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 18 Jun 2019 13:11:01 +0200, u2 napisał(a):

    > ochroniarze wycieczek młodzieży izraelskiej noszą w sposób widoczny
    > broń, czyli nie potrzeba nawet zezwolenia innego kraju UE w Bolanda:)

    Jak do Bolanda przyjechała pewna delegacja, też z Izraela,
    a nie była to młodzież,
    to wszystkie "dżojstiki" na pewnym dużym lotnisku
    zostały oddane w ręce 3G[*]... ;)

    Wyjątkiem w UE jest Dania.

    --
    [*]Górale z Gór Golan

  • 28. Data: 2019-06-18 21:39:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2019 o 07:42, p...@g...com pisze:
    > --Skoro biegli (bo zdaje się dwóch wydać musi opinię) twierdzą, że facet jest
    bezpieczny pod jakimiś warunkami, to albo trzeba znaleźć argument, że się mylą, albo
    nie ma co psioczyć na sąd - bo sąd na psychiatrii się nie zna.

    > sad moze polegac na zdaniu bieglych ale ma tez wlasny rozum i powinien wiedziec ze
    nie ma zadnej gwarancji czy biegly sie nie myli ba ide o zaklad ze w ich opinie
    wbudowany jest dupochron w stylu "wydaje mi sie" po czym sad dokonuje
    przewartosciowania i przyjmuje to za pewnik

    Zacznijmy od tego czy już się kiedyś pomylił. Jak nie to już jest
    argument, że może się mylić.

    Shrek.

  • 29. Data: 2019-06-18 21:44:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.06.2019 o 11:38, J.F. pisze:

    > Ale z drugiej strony ja mu przyznam racje, ze kazdy jest troche chory, a
    > troche zdrowy.
    > I od okolicznosci zalezy ...

    Nie - albo jest poczytalny, albo nie. A nie jest poczytalny, chyba że
    jednak coś odpierdoi - wtedy nie jest. Wtedy to znaczy, że ktoś przy
    pierwszej ocenie się po prostu pomylił.

    > Dobry pomysl, ale na poczatku nic nie zalatwi - panstwo jest bogate.
    > A potem ... zeby cie panstwo nie przymknelo, bo nie zamierza za ciebie
    > placic :-)

    Oczywiście można jechać po absurdach (i obecna władza pokazuje, że
    całkiem serio nalezy brać pod uwagę, że władza chce nadużyć swoich praw
    wobec obywatela), ale ja z nożem po okolicy nie biegam i nie drę ryja,
    że wszyskich zajebię. Odwrócę pytanie - czy obecnie nie ma możliwości,
    że władza zrobi mi kuku, bo jestem niewygodny?

    > Otwierac, bo moze to policja wali :-)
    > Z pistoletem gotowym do strzalu, bo moze ma noz w reku, i problem sie
    > rozwiaze.

    To zadam pytanie inaczej - skoro sam mam strzelać do współobywateli, bo
    władza ma w dupie zapewnienie im bezpieczeństwa, to po co mi władza i
    państwo z dykty?

    > Ale co powie na podanie o bron do ochrony osobistej :-P

    Nie wiem. Nie chce strzelać do ludzi. Zresztą mam wrażenie, że to
    nieskuteczne, bo że mam strzelać to będę wiedział po fakcie.

    Shrek

  • 30. Data: 2019-06-19 02:09:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-06-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Nie - albo jest poczytalny, albo nie. A nie jest poczytalny, chyba że
    > jednak coś odpierdoi - wtedy nie jest. Wtedy to znaczy, że ktoś przy
    > pierwszej ocenie się po prostu pomylił.

    Jest poczytalny lub nie ale muszą zaistnieć warunki, które to
    zmienią/wyzwolą i wtedy juz nie jest lub jest. To jest chyba jednak
    bardziej Heisenberg, niż Shroedinger.

    --
    Marcin